„Ubezpieczenia mogą być tańsze” – rusza telewizyjna kampania CUK


2013-09-24
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa multiagencji CUK Ubezpieczenia. Firma przypomina w niej kierowcom, że porównanie cen OC i AC u różnych ubezpieczycieli może przynieść nawet kilkaset złotych oszczędności.

Rozpoczęta w poniedziałek 23 września kampania potrwa do 31 października. W tym czasie w telewizji emitowane będą dwa, 15- i 30-sekundowy, spoty reklamowe, których celem jest zwrócenie uwagi kierowców na konkurencyjną ofertę CUK. Multiagencja ma już ponad 100 oddziałów w całym kraju, w których właściciele samochodów mogą w kilka minut wygodnie porównać ceny OC oraz AC u 20-stu największych ubezpieczycieli, dowiedzieć się, gdzie na ubezpieczeniu zaoszczędzą najwięcej i od razu kupić polisę. Klienci mogą również przeprowadzić kalkulację samodzielnie na stronie internetowej cuk.pl lub dzwoniąc na firmową infolinię.

 

- Kierujemy nasz przekaz do wszystkich tych właścicieli i użytkowników pojazdów, którzy uważają, że cena ich obowiązkowej polisy OC jest za wysoka. Według ostatnich danych Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego uważa tak blisko połowa posiadaczy aut. My natomiast zdajemy sobie sprawę z tego, że kupna ubezpieczenia OC nie da się uniknąć, ale nieraz wystarczy sprawdzić kilka czy kilkanaście różnych ofert i dzięki temu w prosty sposób zaoszczędzić np. 400 czy 600 zł – tłumaczy Maciej Kuczwalski, dyrektor sprzedaży multiagencji CUK Ubezpieczenia.

 

Kampania swoim zasięgiem obejmuje wybrane kanały tematyczne Polsatu i TVN-u, m.in. Polsat Sport, TVN24 i TVN Turbo, a także TVP Info oraz Superstację. Spot reklamowy „Ubezpieczenia OC i AC w CUK” dostępny jest również na oficjalnym kanale YouTube firmy:

http://www.youtube.com/watch?v=0cDjW3l2-hk

 

Nadesłał:

Brandscope
http://brandscope.pl/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl