Ubezpieczenia Pocztowe z assistance medycznym dla swoich pracowników i ich najbliższych.
Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. wspólnie z Europ Assistance Polska przygotowały program pomocy Assistance Medyczny ONKO dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Z pakietem ONKO ubezpieczeni mogą liczyć na pomoc medyczną w przypadku zdiagnozowania nowotworu złośliwego lub w przypadku zawału serca czy udaru mózgu.
Pakiet Assistance Medyczny ONKO to szeroki zakres przydatnych świadczeń w przypadku zachorowania na nowotwór albo choroby układu krążenia.
Ubezpieczeni z pakietem ONKO mogą skorzystać z pomocy medycznej, w tym z konsultacji telefonicznej lub wideokonsultacji z lekarzem, wizyty pielęgniarki po hospitalizacji, transportu medycznego, konsultacji dietetyka, dostarczenia leków oraz pomoc psychologa, który da wsparcie w trudnym momencie życia.
Osoby, u których zdiagnozowano nowotwór złośliwy lub zawał serca albo udar mózgu mogą również skorzystać z drugiej krajowej opinii medycznej, w celu weryfikacji postawionej diagnozy i dalszego planu leczenia. W ramach pakietu zagwarantowany jest również dostęp do badań profilaktycznych.
Dodatkowo ubezpieczeni w każdym momencie mogą skorzystać z nielimitowanego dostępu do infolinii medycznej.
Wsparcie chorego w domu
Po hospitalizacji chory może też liczyć na pomoc domową w codziennych obowiązkach, na przykład przygotowywaniu posiłków i zapewnianiu zakupów. Pakiet assistance medyczny ONKO pozwala również na organizację rehabilitacji w domu lub w ośrodku rehabilitacyjnym. W razie rehabilitacji domowej ubezpieczeni mają zapewnione dostarczenie sprzętu rehabilitacyjnego.
Dodatkowe świadczenia medyczne w ramach ubezpieczenia stanowią realną pomoc dla klienta. Ubezpieczony w trudnym dla siebie momencie, jakim niewątpliwie jest diagnoza choroby nowotworowej, może liczyć na pomoc w organizacji dodatkowej konsultacji lekarskiej, rehabilitacji, wizyty psychologa, czy też pomocy w domu po hospitalizacji. Pakiet usług assistance uwzględnia specyfikę procesu leczenia nowotworów, a tym samym odpowiada na potrzeby osób zmagających się z tą chorobą – mówi Marcin Zieliński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska.
Oferta ubezpieczenia dostępna jest od 1 kwietnia dla pracowników Poczty Polskiej i ich bliskich. Aktualnie trwają prace nad wdrożeniem wariantu ubezpieczenia dla klientów indywidualnych.
Nadesłał:
Europ Assistance Polska
|