Uczestnictwo w targach


2012-07-24
Wiele dużych i znanych firm decyduje się na uczestnictwo w różnego rodzaju imprezach targowych i wystawienniczych. Mogą to być np. targi POLeco. Takie przedsięwzięcie jak wystawa na arenie międzynarodowej, wymaga jednak od producenta pewnego przygotowania i znajomości branży wystawienniczej.

Oczywiście, to zrozumiałe, że jako przedstawiciele firmy chcemy pokazać jej produkty w jak najlepszym świetle.

Popularne targi to świetny sposób na promocję i reklamę naszych produktów. W naszym kraju istnieją dwa główne ośrodki targowe. Są to Poznań i Kielce. Międzynarodowe Targi Poznańskie to świetnie zlokalizowane wydarzenie o randze międzynarodowej. Obiekty wystawiennicze i targowe mieszczą się w ścisłym centrum miasta, tuż przy Dworcu Poznań Główny. Taka idealna wręcz lokalizacja sprzyja całej imprezie. Na różnego rodzaju imprezy chętnie przyjeżdżają sprzedający, jak i potencjalni kupcy.

Celem targów jest prezentacja produktów. Każdy z wystawców posiada swoje stoiska targowe. Stoiska targowe powinny swoim wyglądem przyciągnąć i zainteresować potencjalnego kupca. Warto pamiętać o tym, że stoisko targowe powinno być odzwierciedleniem wizji firmy Wystawcy najczęściej decydują się na zatrudnienie specjalistów, których zadaniem jest zaprojektowanie idealnego dla nich stoiska. Jeśli nasze stoisko jest już gotowe to nic już nie stoi na przeszkodzie, by cały świat zachwycił się naszym produktem!

Wystawcy powinni być świadomi tego, że tylko dobrze dobrane i zaprojektowane stoisko jest w stanie przyciągnąć uwagę kupców. Musi ono być na tyle przestronne by wszyscy chętni mogli swobodnie się tam pomieścić. Niezbędne minimum to ok 15-20 metrów kwadratowych. Oczywiście, wielkość naszego stoiska w dużej mierze zależy od tego, jakie gabaryty posiada promowany przez nas produkt.

Nadesłał:

l.nowak1815

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl