Udany rok dla Contact Center


Udany rok dla Contact Center
2011-02-16
Contact Center sp. z o.o. – jeden z głównych graczy na rynku outsourcingu call/contact center - podsumował najważniejsze wydarzenia w 2010 roku.

Contact Center zamknęło 2010 rok prawie 30% wzrostem przychodów. Całkowite przychody za 2010 r. sięgnęły 276 mln zł i są najwyższe w 11-letniej historii firmy.

Spółka zanotowała wzrost w wielu obszarach, powiększyła ofertę produktową o usługi marketingu mobilnego, a większość działań sprzedażowych skupiła na rynkach takich jak: bankowość i ubezpieczenia, energetyka, telekomunikacja i media.

„Dynamiczny wzrost przychodów to efekt konsekwentnej realizacji naszej strategii rozwoju. Uważamy, że dzięki systematycznemu wdrażaniu nowych produktów oraz koncentracji działań sprzedażowych na rynkach priorytetowych możliwy jest dalszy stabilny wzrost naszej firmy”– mówi Zbigniew Biały, prezes zarządu Contact Center sp. z o.o.

Szybki rozwój Contact Center spowodował, że w 2010 r. firma zwiększyła liczbę stanowisk call center - obecnie korzysta już z ponad 2500 w pełni wyposażonych stanowisk oraz ponad 150 stanowisk zdalnych, możliwych do uruchomienia w dowolnym miejscu w kraju, w zależności od potrzeb klienta. Jednocześnie zwiększyła liczbę centrów outsourcingowych, w których świadczy usługi – obecnie jest to już 17 miast. Ponadto w 2011 roku Contact Center planuje uruchomienie kolejnego centrum outsourcingowego w jednym z dużych miast Polski. Tym samym spółka stale umacnia swoją pozycję największego outsourcera na rynku call/contact center.

W 2010 r. Contact Center zdobyło I miejsce w kategorii Firm Marketingu Bezpośredniego w rankingu Book of Lists, a także Złoty Laur Czytelników Infotela dla korporacyjnego serwisu internetowego www.contactcenter.pl . Firma zaangażowała się również w działania o charakterze sponsoringowym. W 2010 r. ufundowała główną nagrodę w Internetowym Wirtualnym Konkursie Chopinowskim dla młodzieży pod nazwą Chopin Garage Band organizowanym przez Fundację Nowe Media przy współpracy z Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Contact Center to największa firma outsourcingowa w branży call/contact center w Polsce. Istnieje od 1999 roku, posiada ponad 2500 stanowisk w 17 centrach outsourcingowych. Specjalizuje się w usługach z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, badań marketingowych, studia nagrań, doradztwa biznesowego i wirtualnego contact center. Firma jest członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, Brytyjsko–Polskiej Izby Handlowej (BPCC) oraz Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej (AHK).
Do grona klientów Contact Center należą duże i średnie przedsiębiorstwa z branży telekomunikacyjnej i IT, finansowej, paliwowej, turystycznej, FMCG, handlu, mediów i rozrywki. W 2010 roku Contact Center zajęło I miejsce w rankingu Book of Lists w kategorii Firm Marketingu Bezpośredniego (Direct Marketing Companies). Więcej informacji: www.contactcenter.pl .

Kontakt:

Magdalena Walanus, Ekspert ds. Komunikacji i PR, Contact Center, tel. +48 22 574 05 52, e-mail: magdalena.walanus(at)contactcenter.pl

Nadesłał:

magdalena.walanus@contactcenter.pl

Wasze komentarze (1):

  • avatar
    superboy , 2011-02-23 13:53:03

    ale ściema, jakie centrum outsourcingowe? Przecież co najmniej 95% z kwoty 276 mln to przychody od spółki matki czyli TPSY. Ludzie, jak dzwonicie na Błekitną linię, to własnie do Contact Center.

    Firma na pewno nie jest największą na rynku contact center w Polsce. Wg badań SMB nie ma jej nawet na liście w pierwszej 10 -wg MiMP-pisali o tym - nawet nie podali danych do tych badań - jakie mają przychody, bo to by ujawniło , ze ich przychody z outsourcingu są cieniutkie

    Oceniam te firme na jakies 8-10 miejsce w Polsce


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl