Ultimate Fashion usprawnia procesy biznesowe dzięki Oracle Fusion Middleware
Oracle Polska informuje, że wchodząca w skład Grupy NFI Empik Media & Fashion spółka Ultimate Fashion rozpoczęła wdrożenie zaawansowanej informatycznej platformy komunikacyjnej opartej na oprogramowaniu Oracle Fusion Middleware.
Projekt jest prowadzony przez firmę Exorigo, partnera Oracle Polska i jest podzielony na kilka etapów, z których pierwszy, obejmujący wdrożenie obsługi jednego wybranego kontrahenta, ma zostać zakończony w czerwcu 2010 roku.
Ultimate Fashion zarządza w Polsce siecią ponad 110 sklepów renomowanych międzynarodowych marek modowych. Prowadzenie działalności biznesowej wymaga od Spółki ciągłej wymiany z kontrahentami dużej ilości informacji drogą elektroniczną. Dla usprawnienia komunikacji pomiędzy Ultimate Fashion i markami stworzona zostanie nowoczesna platforma informacyjna oparta na produktach Oracle BPEL i Oracle WebLogic.
Nowa platforma pozwoli na bardziej płynną i bezpieczną wymianę takich dokumentów, jak protokoły dostaw, charakterystyki produktów, czy raporty sprzedaży w różnych przekrojach. System da także możliwość bieżącej pracy na dokumentach i pozwoli na ich uzupełnianie w czasie rzeczywistym o informacje dodatkowe, niezbędne do realizacji sprzedaży – takie jak np. ceny zakupu, ceny sprzedaży, czy kody promocyjne.
Jednym z elementów projektu jest stworzenie dedykowanego modułu B2B, który umożliwi bezpieczną i pewną wymianę danych z partnerami biznesowymi oraz pozwoli m.in. zarządzać formatem wymienianych dokumentów, sposobem wymiany danych oraz listą partnerów handlowych.
Produkt Oracle BPEL usprawni zarządzanie procesami komunikacji z kontrahentami, które zostaną znacznie przyspieszone i uproszczone dzięki ich automatyzacji oraz lepszej kontroli. Ponadto architektura BPEL zostanie wykorzystana do komunikacji aplikacji ERP z systemem magazynowym oraz do obsługi wewnętrznych procesów administracyjnych. Logiki biznesowe zostaną umieszczone w specjalizowanym repozytorium, z którego wyznaczane będą rezultaty zapytań z procesów i aplikacji podpiętych do BPEL. Realizacja procesów będzie mierzona za pomocą narzędzia Oracle Business Activity Monitor.
Wypowiedź towarzysząca
"Decyzja o stworzeniu nowoczesnej platformy komunikacyjnej z markami była nieunikniona, ponieważ dotychczasowa komunikacja - obsługiwana przez odrębne procesy - stała się zbyt kosztowna" – komentuje Sebastian Kasprzak, Dyrektor ds. logistyki oraz IT w Ultimate Fashion Sp. z o.o. "Rozwój naszej firmy i ciągłe pozyskiwanie nowych marek pociągnęło za sobą konieczność uporządkowania kwestii elektronicznej wymiany danych pomiędzy Ultimate Fashion i partnerami handlowymi. Wdrożenie nowego oprogramowania umożliwi lepszą kontrolę nad procesem przebiegu informacji, przyspieszenie wdrażania zmian we współpracy z istniejącymi markami, a także obniżenie kosztów implementacji kolejnych marek dzięki wykorzystaniu gotowych reguł biznesowych".
O Korporacji Oracle
Oracle jest największym na świecie dostawcą kompletnego, otwartego i zintegrowanego oprogramowania biznesowego oraz zestawów sprzętowych. Więcej informacji na stronie www.oracle.com
Znaki towarowe
Oracle i Java są zarejestrowanymi znakami towarowymi korporacji Oracle i/lub jej filii.
Inne nazwy mogą być znakami towarowymi zarejestrowanymi na rzecz odpowiednich osób uprawnionych.
KontaktKatarzyna Pilarska, PR Manager Oracle Polska, tel. 0 602 410 795
Oracle Polska na Facebooku
http://www.facebook.com/OraclePolska
Blog Oracle Polska
http://oracle-pl.blogspot.com/
Nadesłał:
Oracle
|