UnileverKomiks - nowy konkurs na najlepszy fotokomiks on-line


UnileverKomiks - nowy konkurs na najlepszy fotokomiks on-line
2009-04-03
Wystartował nowy konkurs firmy Unilever. Zabawa polega na stworzeniu własnego fotokomiksu z wykorzystaniem zdjęć z produktami znanego producenta z branży FMCG.

Zasady konkursu są bardzo proste. Wystarczy zaprojektować on-line własny fotokomiks za pomocą kreatora komiksów przygotowanego specjalnie na potrzeby serwisu lub dodać gotowy fotokomiks, stworzony w dowolnym programie graficznym. W fotokomiksie musi pojawić się nawiązanie do jednego lub więcej produktów Unilevera.

Serwis oferuje dodawanie dowolnej liczby komiksów przez jednego użytkownika, głosowanie i dodawanie opinii do komiksów, a także szybkie i proste promowanie fotokomiksów wśród swoich znajomych.

Opublikowane komiksy zostaną poddane pod głosowanie zarejestrowanych Internautów. Pięć historii wskazanych przez Komisję Konkursową oraz dziesięć komiksów z największą liczbą głosów Internautów na koniec 31 maja 2009r. wygrywa. Nagrodami w konkursie są całodniowa wizyta w poznańskiej fabryce i centrum rozwojowym Unilevera, atrakcyjne szkolenie oraz zestawy produktów firmy.

Konkurs można znaleźć pod adresem www.UnileverKomiks.pl, zabawa trwa do 31 maja 2009.

Akcja ma na celu promowanie firmy Unilever wśród studentów pierwszych lat studiów jako pracodawcy ceniącego kreatywne i oryginalne pomysły.

Za stworzenie serwisu konkursowego oraz materiałów reklamowych konkursu odpowiedzialna jest agencja interaktywna Codivate.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl