United Airlines wprowadziły rozwiązanie Amadeus Ancillary Services do sprzedaży miejsc Economy Plus®
Uruchomienie rozwiązania oznacza pierwsze w branży wykorzystanie modelu dystrybucji NDC-XML (1.0) dla biur podróży w Ameryce Północnej.
Amadeus i United Airlines poinformowały o pomyślnym wdrożeniu rozwiązania Amadeus Airline Ancillary Services korzystającego z łączności NDC-XML (1.0). To pierwsze w branży użycie standardu tego typu w biurach podróży w Ameryce Północnej.
„Cieszymy się ze współpracy z firmą Amadeus, dzięki której możemy sprzedawać nasze miejsca Economy Plus z dodatkową przestrzenią na nogi za pośrednictwem współpracujących z nami biur podróży" - powiedział Scott Wilson, Vice President of Merchandising and eCommerce, United Airlines. „Łączność NDC-XML pozwala nam korzystać ze standardu branżowego nowej generacji, umożliwiając efektywną sprzedaż naszych produktów i usług" - dodał.
Amadeus dostarcza liniom lotniczym wiodącą technologię w zakresie merchandisingu, jednocześnie udostępniając biurom podróży szeroką ofertę, która pozwala najlepiej zaspokoić potrzeby pasażerów. Rozwiązanie Amadeus Ancillary Services jest już zintegrowane i wspiera linie lotnicze we wdrażaniu usług dodatkowych na ponad 95 rynkach na całym świecie. Obecnie 58 przewoźników wprowadziło tę nowoczesną technologię, zaś United Airlines jako pierwsze linie lotnicze w Ameryce Północnej wykorzystują w tym celu łączność NDC-XML.
„Z przyjemnością prezentujemy rozwiązanie NDC 1.0, które usprawnia dystrybucję w kanale agencyjnym. Dostawcy technologii odgrywają ważną rolę w rozwoju standardów branżowych i ich wykorzystywaniu, na czym korzystają linie lotnicze i ich pasażerowie. Oczekujemy, że dzięki połączeniu możliwości technologicznych i merchandisingu rozwiązanie Amadeus Ancillary Servies stanie się kluczowe w rozwoju dystrybucji oferty linii lotniczych" - skomentował Aleks Popovich, Senior Vice President Financial and Distribution Services, IATA.
„Cieszymy się ze współpracy z linią lotniczą United Airlines, która pozwoli jej zwiększyć przychody ze sprzedaży w kanale agencyjnym, jednocześnie zaspokajając rosnący popyt na ofertę Economy Plus. Możliwości techniczne Amadeus pozwoliły nam na dostarczenie rozwiązania NDC-XML z wykorzystaniem naszego narzędzia Amadeus Ancillary Services, które płynnie integruje się z przepływem rezerwacji w biurach podróży" - powiedział Holger Taubmann, SVP, Distribution, Amadeus IT Group.
Dzięki nawiązanej współpracy użytkownicy systemu Amadeus w Stanach Zjednoczonych, Puerto Rico i na Wyspach Dziewiczych mogą teraz łatwo i bezproblemowo zarezerwować miejsca z dodatkową przestrzenią na nogi w United Airlines dla swoich klientów. Integracja rozwiązania firmy Amadeus pozwala agentom zaoferować swoim klientom rezerwacje miejsc Economy Plus zarówno podczas wstępnej rezerwacji, jak i po wystawieniu biletu. Wdrożenie rozwiązania na innych rynkach wciąż trwa.
***
Informacje o firmie Amadeus
Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych dla światowej branży turystycznej. Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi itd.), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (korporacje, jak i spółki zarządzające podróżami tzw. travel management companies).
Amadeus zatrudnia około 10 000 pracowników na całym świecie, w placówkach w Madrycie (siedziba główna firmy), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny) oraz w 71 lokalnych Organizacjach Handlowych Amadeus na całym świecie.
Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach. Z końcem 2013 roku (31 grudnia) firma odnotowała zysk w wysokości 3103,7 mln euro oraz EBITDA w wysokości 1188,7 mln euro.
Spółka jest notowana na hiszpańskiej giełdzie pod symbolem „AMS.MC" oraz uwzględniona w indeksie giełdowym IBEX 35.
Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl. Informacje na temat branży turystycznej dostępne są na www.amadeus.com/blog.
Informacje o United Airlines
Linie lotnicze United Airlines i United Express wykonują ponad 5 200 lotów dziennie z 374 portów lotniczych na całym świecie. W 2013 roku United i United Express Airlines zrealizowały prawie 2 miliony lotów, obsługując 139 milionów pasażerów. Dysponując amerykańskimi węzłami kontynentalnymi w Chicago, Denver, Houston, Los Angeles, Newark, San Francisco i Waszyngtonie D.C., linie United posiadają ponad 700 samolotów, a w 2014 roku powiększą swoją flotę o kolejne 35 nowych Boeingów, włączając maszynę 787-9, z której linie będą korzystać jako pierwszy klient, a także wzbogacą flotę United Express o 32 nowe samoloty Embraer 175. United Airlines są jednym z założycieli Star Alliance, który działa w 192 krajach za pośrednictwem 27 przewoźników członkowskich. Ponad 85 tysięcy pracowników linii mieszka zarówno w każdym ze stanów w USA, jak i w innych krajach na całym świecie. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej united.com lub Facebook'u i Twiterze (@United). Akcje należące do spółki matki United - United Continental Holdings, Inc., są notowane na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (NYSE) pod symbolem UAL.
Kontakt dla mediów
Elżbieta Więckiewicz
Account Manager
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93
e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl
Ilona Tyczyńska
Account Manager
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93
e-mail: ilona.tyczynska@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl
Nadesłał:
EW
|