URSA dla Klienta


URSA dla Klienta
2008-08-18
URSA Polska Sp. z o. o. otrzymała Srebrny Laur Klienta 2008 w kategorii „Materiały Termoizolacyjne” w konkursie zorganizowanym po raz czwarty przez Grupę Media Partner we współpracy z Instytutem Gallupa, na najpopularniejsze na polskim rynku marki, produkty i usługi.

URSA Polska jest jedynym producentem wełny szklanej, który został wyróżniony tą prestiżową nagrodą. Nagrodzone w konkursie „Laur Klienta 2008” firmy oraz ich produkty i usługi wyłonione zostały na podstawie badań polskiego rynku konsumenckiego. Badania te przeprowadzono za pomocą sondażu telefonicznego i e-mailowego oraz poprzez ankietowania bezpośrednie.

Badania były prowadzone cyklicznie od stycznia do czerwca, a liczba respondentów wyniosła ok. 1000 osób. Pytania w ankietach miały charakter otwarty, w związku z tym badani sami musieli wskazać markę, która ich zdaniem była najlepsza w danej kategorii.

Przeprowadzone badania pozwoliły wyłonić najbardziej uznane przez Polaków marki, usługi i produkty. Oceniana była przede wszystkim jakość produktów, innowacyjność, chęć rekomendacji znajomym, przywiązanie klienta do danej marki oraz wpływ doświadczeń osobistych na decyzję zakupu.

Grupa Media Partner jest wydawcą m.in. dodatku do „Rzeczpospolitej” – „Rzecz o Biznesie” oraz dodatku do ”Gazety Wyborczej” – „Przegląd Gospodarczy EXTRA”.

Nadesłał:

danielom

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl