Usługi serwisowe nagrodzone Złotym Godłem Najwyższa Jakość Quality International


Usługi serwisowe nagrodzone Złotym Godłem Najwyższa Jakość Quality International
2012-10-08
Firma Eckert została wyróżniona Złotym Godłem Najwyższa Jakość Quality International w kategorii najlepsza usługa, za usługi serwisowe.
Firma Eckert została wyróżniona Złotym Godłem Najwyższa Jakość Quality International w kategorii najlepsza usługa, za usługi serwisowe. Kapituła konkursu doceniła naszą wysoką dbałość o usługi serwisowe oraz czytelną politykę jakości i system zarządzania w tym zakresie. Serwis firmy Eckert jest do dyspozycji klientów 7 dni w tygodniu na terenie całego świata. Wykonywany jest przez etatowych pracowników firmy posiadających niezbędną wiedzę i kwalifikacje oraz przez firmy partnerskie, których pracownicy przeszli specjalistyczne szkolenia i zostali certyfikowanymi serwisantami. Procedura napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych została zawarta w Przewodniku po systemie zarządzania jakością. Oprócz procedury zgłaszania usterki zawiera wzory dokumentów pozwalających na sprawną archiwizację i prowadzenie statystyk, które służą ciągłemu doskonaleniu produkowanych maszyn. Badanie jakości oferowanych usług serwisowych odbywa się raz na kwartał, a następnie podsumowująco raz w roku. Narzędziem wykorzystywanym przy badaniu jest kwestionariusz ankiety przeprowadzany telefonicznie. Kwestionariusz bada zarówno poziom satysfakcji ze świadczonych przez serwis usług jak i daje klientom możliwość generowania pomysłów na udoskonalenie usług. Pozyskane w ten sposób dane są wykorzystywane w celu permanentnego doskonalenia usługi serwisowej.

Nadesłał:

Eckert AS Sp. z o.o.
http://www.eckert.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl