ViDiS: Konsekwentnie z ofertą dla biur – systemy do rejestracji czasu pracy Safescan TA
Bogata oferta ViDiS adresowana do biur powiększyła się o systemy do rejestracji czasu pracy. Safescan Biometric to system opierający się na kartach dostępu (RFID), a także obsługujący rozpoznawanie linii papilarnych.
Każdy z systemów jest dostarczany z oprogramowaniem, oferującym szereg narzędzi do zarządzania obecnością pracowników. Terminal, w zależności od modelu, można połączyć z komputerem poprzez port USB, połączenie sieciowe TCP/IP, sieć WiFi lub przenosić dane przy pomocy pendrive’a. Oprogramowanie daje możliwość monitorowania frekwencji w czasie rzeczywistym i analizowania trendów w wybranym okresie.
Holenderska firma Safescan dostarcza nie tylko systemy do ewidencji czasu pracy – ale także jest producentem liczarek do banknotów i monet, testerów automatycznych i UV oraz szuflad kasowych i sejfów sklepowych. Produkty Safescan mają bardzo dobry stosunek ceny do jakości.
Bliższe informacje: http://www.safescan.com/pl/
Safescan TA to systemy opierające się na kartach dostępu (RFID) i/lub rozpoznawaniu linii papilarnych.
System rejestracji czasu pracy SAFESCAN TA-655 oferuje czytnik RFID i odcisków palców. Jest ekonomicznym rozwiązaniem dla małych organizacji – do 500 osób w cenie netto 1.259 zł. Safescan oferuje pełen wachlarz systemów obsługujących nawet do 3.000 osób.
TA-655 jest niezwykle prosty w użytkowaniu. Terminal należy połączyć z komputerem za pomocą kabla USB i zainstalować oprogramowanie, które jest w zestawie (Safescan 4.5). Pracownicy odnotowują swoje przybycie i wyjście, a oprogramowanie zarządza tymi danymi umożliwiając generowanie różnych raportów.
System pozwala na eksport danych do Excela i programów płacowych (format.csv), a także na kalkulacje czasu pracy i godzin nadliczbowych
Urządzenia Safescan są objęte 3-letnią gwarancją.
ViDiS SA (www.vidis.pl) jest wyspecjalizowanym dystrybutorem sprzętu prezentacyjnego, reprezentującym w Polsce następujące światowe marki: AVer (wizualizery oraz systemy do wideokonferencji), Avtek (ekrany projekcyjne, uchwyty do projektorów, piloty i akcesoria prezentacyjne), Casio (projektory Laser&Led Hybrid), CTouch (interaktywne tablice dotykowe LCD), DISPIO (ściany LCD), EVOKO (system rezerwacji sal konferencyjnych), GBC (oprawa i laminacja dokumentów), JUST LAMPS (lampy do projektorów wszystkich marek), LUMENS (wizualizery), NOBO (komunikacja wizualna: ekrany, tablice, wskaźniki), PANASONIC (projektory, monitory), PHILIPS (monitory 3D bez okularów, monitory do ścian video –bezszwowe; monitory dotykowe; kioski, totemy i stoły)
PLUS Vision (elektroniczne tablice kopiujące), QOMO (tablice interaktywne, tablety bezprzewodowe, wizualizery, systemy do testów), REXEL (niszczarki, gilotyny, dziurkacze, zszywacze), SANYO (projektory, monitory), SMART MEDIA SOLUTIONS (wysokiej jakości uchwyty i statywy do sprzętu prezentacyjnego, pogodoodporne obudowy do monitorów), SpinetiX (Digital Signage), (VISION (systemy instalacyjne Techconnect), VIVITEK (projektory).
Firma jest właścicielem portali www.multimediawszkole.pl i www.multimediawprzedszkolu.pl.
ViDiS prowadzi serwis gwarancyjny i pogwarancyjny produktów Vivitek, Qomo, Lumens, ACCO, Avtek, Casio oraz wizualizerów firmy AVer.
W latach 2006-2008 firma uzyskała 400% wzrost przychodów, a w 2009 roku zajęła 7 miejsce w regionie dolnośląskim i 67 w skali kraju, za co została uhonorowana w grudniu 2009 roku tytułem „Gazela Biznesu 2009” przyznawanym przez dziennik Puls Biznesu. W latach 2007 – 2009 firma osiągnęła wzrost przychodów rzędu 196%, zajmując w 2009r. 47 miejsce w województwie dolnośląskim i 462 w skali kraju i ponownie otrzymała tytuł „Gazela Biznesu 2010”.
ViDiS SA jest również laureatem następujących nagród i wyróżnień:
- Gepard Biznesu 2011 – nadana przez Magazyn Przedsiębiorców „Europejska Firma” i Klub Gepardów
- Skrzydła Biznesu 2011 (woj. dolnośląskie) – nadany przez Dziennik Gazeta Prawna
- Gazela Biznesu 2011 – nadany przez Dziennik Puls Biznesu
Dnia 11.10.2010 ViDiS SA zadebiutował na rynku NewConnect.
Obsługa Prasowa i PR:
INDALO Public Relations, ul. Grochowska 341/281A, 03-822 Warszawa
Małgorzata Błachnio, mobile: (+48) 509 047 721, e-mail: malgorzata.blachnio@indalo.pl
Nadesłał:
VIDIS
|