Villeroy & Boch i Belmond – podróżowanie w najlepszym stylu
Kolekcje Villeroy & Boch pojawiają się w kolejnych obiektach Grupy Belmond. Dwuletnie współpraca firm wkracza w nowy etap. Po legendarnym Orient Expressie przyszła pora na luksusowe hotele oraz statki rejsowe zawijające do najbardziej fascynujących portów świata.
Petersburg, Londyn, Wenecja, Birma, Nowy Jork – to tylko niektóre z miejsc, w których porcelana Villeroy & Boch pozwala gościom Belmond celebrować czas podróży.
Identyfikacja wizualna jest kluczem do zbudowania zaufania i przywiązania do marki – wiedzą o tym przedstawiciele obu firm. Na życzenie partnerów, projektanci Villeroy & Boch przygotowują indywidualne dekoracje – ich projekty uwzględniają wizję klienta i są dopasowane do charakteru miejsca… bo diabeł tkwi w szczegółach, a powodzenie – w dobrym partnerstwie. Po sukcesie kolekcji L’Oriental, Etoile du Nord i Côte d’Azur, które od kwietnia 2012 r., podróżują w wagonach restauracyjnych Orient-Expressu, porcelanę Villeroy & Boch zaproszono również do hoteli oraz na pokłady statków rejsowych grupy Belmond.
Od 2014 r. porcelana Villeroy & Boch zdobi stoły Belmond Grand Hotel Europe w bajkowym Sankt Petersburgu, Belmond Maroma Resort & Spa w meksykańskiej Riviera Maya oraz Belmond El Encanto w słonecznej Kalifornii. Zawitała też na pokład Belmond Orcaella w Birmie oraz do kultowej, zarządzanej przez Grupę Belmond, nowojorskij restauracji „21”.
Tradycja, jakość i światowy styl, to wartości, na których buduje się ponad dwuletnia współpraca firm. "Jesteśmy zadowoleniu z kierunku rozwoju oraz rozszerzenia obszaru naszych działań” – komentuje Filip Boyen, Dyrektor Operacyjny Belmond. „Z niecierpliwością czekamy na kolejne projekty" – dodaje Nicolas Luc Villeroy, Manager Działu Porcelany Stołowej i członek Zarządu Villeoy & Boch.
Dbając o wizerunek partnerów biznesowych z branży gastronomicznej i turystycznej, Villeroy & Boch stworzył usługę personalizacji – Special Design. Polega ona na umieszczeniu logotypów, sloganów reklamowych, niepowtarzalnych dekoracji oraz firmowych kolorów i wzorów na porcelanie stołowej dedykowanej kanałowi HoReCa. Dzięki niej elementy wzmacniające tożsamość marki mogą dyskretnie towarzyszyć gościom podczas posiłków.
Dział „Hotel i Restauracja” marki Villeroy & Boch od ponad 30 lat odpowiada na potrzeby klientów z branży hotelarsko-gastronomicznej. Współpracuje z restauracjami w ponad 120 krajach i zapewnia profesjonalne doradztwo produktów. W ofercie działu, oprócz porcelany stołowej, znajdują się także wyroby szklane, sztućce oraz kolekcja akcesoriów.
Nadesłał:
konkretpr
|