Voice Contact Center wzorem według HBO


2010-05-18
Lider płatnej telewizji satelitarnej HBO Polska wybrał Voice Contact Center, by na jego przykładzie pokazywać skuteczne metody realizacji projektów telemarketingowych.

Na początku maja właśnie to call center odwiedzili przedstawiciele działu sprzedaży chorwackiego HBO, by przekonać się, jak wygląda praca Sales Managerów w naszym kraju.

- Wybraliśmy Voice Contact Center, bo naszym zdaniem to świetny przykład realizacji skutecznych akcji telemarketingowych - mówi Paweł Miąsek, Kierownik ds. Telemarketingu HBO Polska, który opiekował się chorwackimi gośćmi. - Nasi koledzy mogli zobaczyć, jak koordynować akcje telemarketingowe, monitorować wyniki,  przeprowadzać choachingi, dowiedzieć się, z jakie programy motywacyjne są wykorzystywane itd. Byli bardzo pozytywnie zaskoczeni jeśli chodzi o pracę Voice Contact Center. Metody choachowania uznali za nietypowe ale skuteczne.

Na rynku chorwackim sprzedażowe projekty telemarketingowe wyglądają zupełnie inaczej. Zadaniem pracowników call centers jest zachęcić Klientów do kontaktu z infolinią i tam też obsługiwana jest transakcja. HBO Croatia zamierza w dużo większym stopniu uwzględniać w swoich działaniach model, w którym do sprzedaży będzie dochodzić już podczas pierwszego kontaktu Konsultanta z Klientem. Wzorem mają służyć projekty realizowane przez Voice Contact Center.

HBO Polska jest partnerem jednego z Klientów firmy Voice Contact Center. Dowiedz się więcej na www.voicecc.pl.

Nadesłał:

Voice Contact Center

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl