Volkswagen Marką Godną Zaufania


Volkswagen Marką Godną Zaufania
2008-11-04
European Trusted Brands to największe i najszerzej zakrojone badanie konsumenckie, przeprowadzane w Europie przez Reader's Digest. Badanie to jest jedynym w Europie, które oprócz tematyki marketingowej bada również nastroje społeczne i każdego roku pogłębia analizę portretu typowego Europejczyka.

W tym roku jedną z najbardziej popularnych marek był Volkswagen, który triumfował w kategorii samochód. Kraje, które objęte zostały badaniem to: Austria, Belgia, Czechy, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Niemcy, Polska, Portugalia, Rosja, Rumunia, Szwajcaria, Szwecja, Węgry i Wielka Brytania.


Najważniejszym celem badania było sprawdzenie, którym markom Europejczycy najbardziej ufają. Do respondentów należała również ocena marek pod względem: „jakości", „doskonałej wartości", „silnego wizerunku" oraz „zrozumienia potrzeb klienta". Respondenci wskazywali również, czy są klientami marki, którą nominują i czy polecali ją innym.

Każdego roku respondenci wskazują marki, którym najbardziej ufają w 20 kategoriach globalnych, które są wspólne dla wszystkich krajów europejskich objętych badaniem oraz w 10 kategoriach wybieranych lokalnie. Wśród marek, które w badaniu European Trusted Brands 2008 zdobyły największe zaufanie Polskich konsumentów w kategorii samochód znalazł się Volkswagen.

W sondażu European Trusted Brands 2008 wzięło udział 23 651 respondentów, w tym 1012 Polaków.

Nadesłał:

Volkswagen
http://www.volkswagen.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl