W drodze do największego internetowego rynku B2B w Polsce i Europie
W handlu hurtowym nowoczesna technologia eCommerce nabiera coraz większego znaczenia, bez względu na asortyment, cenę i jakość towaru.
Ponad 100 000 zweryfikowanych kupców oraz 3 500 importerów, hurtowników i producentów, zrzeszonych w serwisie zentrada, tworzy największy internetowy rynek handlu hurtowego w Polsce i Europie.
Serwis zentrada obecny jest w Polsce od 2005 roku pod adresem www.zentrada.pl i po raz pierwszy publikuje oficjalne dane dotyczące swojej działalności na rynku polskim. W pierwszym kwartale 2009 roku łączna liczba zweryfikowanych i zrzeszonych handlowców na polskim portalu www.zentrada.pl osiągnęła poziom 15 000 członków. Aktualnie liczba ofert hurtowych w szczegółowym rejestrze produktów na stronie głównej zentrada.pl to 30 000 ogłoszeń. Średnia liczba odsłon strony w miesiącu wynosi 1 000 000, portal odwiedza 100 000 internautów miesięcznie (dane: etracker.com).
zentrada.pl stanowi samodzielny portal handlu hurtowego w europejskiej sieci portali handlowych zentrada.network. Zentrada kładzie szczególny nacisk na osobisty kontakt z członkami i wystawcami portalu oraz na bezpieczeństwo w nawiązywaniu kontaktów handlowych. Biuro obsługi klienta zentrada Polska z siedzibą w Łodzi, dbając o bezpieczeństwo na portalu, weryfikuje nowych członków serwisu, monitoruje oferty i oferentów, służy pomocą w rozwiązywaniu spornych sytuacji. Każdy członek lub wystawca zentrada.pl może zwrócić się również o pomoc i doradztwo w użytkowaniu portalu kontaktując się telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej z polskim biurem obsługi klienta zentrada.pl.
Od chwili powstania pierwszego portalu „zentrada.de" w Niemczech w 2002 roku, sieć portali zentrada odnotowuje co roku 100% przyrost liczby ofert, wystawców i zrzeszonych handlowców. Asortyment oferowanych towarów, w mniejszych i większych ilościach hurtowych na zentrada.pl obejmuje prawie wszystkie branże towarów konsumpcyjnych, od grupy zabawek i upominków poprzez odzież i obuwie, artykuły i sprzęt AGD, sprzęt elektroniczny, biżuterię, chemię gospodarczą i kosmetyki, narzędzia, aż po artykuły spożywcze. W przeciwieństwie do serwisów aukcyjnych jak np. Allegro czy Ebay, zentrada nie pobiera żadnych prowizji od dokonanych transakcji handlowych. Zentrada finansuje się jedynie z rocznych opłat członkowskich. Każdy nowy użytkownik może zapoznać się z serwisem zentrada również bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów pod adresem www.zentrada.pl.
O serwisie zentrada.pl
Serwis „zentrada" to samodzielne portale handlu hurtowego działające w Polsce, Niemczech, Francji, Holandii, Włoszech, Węgrzech i w Wielkiej Brytanii, połączone ze sobą i zintegrowane w jednolitą sieć handlu hurtowego w Internecie. Pełen dostęp do serwisu mają wyłącznie użytkownicy prowadzący działalność gospodarczą.
Portale nie pobierają opłat za dokonane transakcje, serwis finasuje się z rocznych opłat członkowskich. Oferta hurtowa na wszystkich portalach zentrady to łącznie ponad 295 000 produktów z podaną ceną zakupu hurtowego, oferowanych przez 3 750 wystawców hurtowych (bezpośredni importerzy, hurtownicy, producenci). Oferta skierowana jest do 115 000 zrzeszonych i zweryfikowanych członków z Polski, Niemiec, Francji, Holandii, Włoszech, Węgier i Wielkiej Brytanii prowadzących działalność gospodarczą w handlu.
O firmie zentrada.network GmbH & co KG
Właściciel portali „zentrada" firma zentrada.network GmbH & co KG z siedzibą w Niemczech zatrudnia 45 osób. Firma specjalizuje się w tworzeniu, eksploatacji i rozwoju internetowych portali o tematyce biznesowej. Razem z portalami wiedzy fachowej „expertsites", portalami „zentrada", internetową wersją wydawanego dwutygodnika „zentrada@magazin", serwisem web-TV: zentrada.tv i portalem Video www.businessworld.de firma dociera w Internecie ze swoją ofertą do ponad 500 000 biznes-użytkowników z całej Europy.
Nadesłał:
ap
|