W Generali nowe produkty ubezpieczeń zdrowotnych dla klientów grupowych
Na początku września br. Generali wprowadziło do oferty 2 nowe produkt ubezpieczeń na życie i zdrowie dla klientów grupowych. Nowe produkty ubezpieczeniowe kierowane są do przedstawicieli firm i organizacji, które chciałby objąć opieką zdrowotną swoich pracowników.
Ubezpieczenie obowiązuje na terenie Polski i w zależności od tego czy obejmują swoim zakresem ryzyko śmierci dotyczą Grupowych Ubezpieczeń na Życie i Zdrowie obejmując ryzyko śmierci oraz Grupowych Ubezpieczeń Zdrowotnych nie obejmujących ryzyka śmierci. Polisa zawierana jest w zależności od wyboru, na rok z możliwością przedłużenia o kolejne 12 miesięcy lub bezterminowo.
Zakres świadczeń medycznych w ramach nowych produktów ubezpieczeniowych jest uzależniony od wybranego wariantu pakietu ambulatoryjnego (Basic, Komfort, Complex, Premium, VIP) lub szpitalnego (optimum, maximum). Nowe ubezpieczenie zapewnia nielimitowany dostęp do konsultacji lekarskich w zakresie ponad 30 specjalności, podstawowych i wysokospecjalistycznych badań diagnostycznych, kompleksowej rehabilitacji, stomatologii, wizyt domowych jak również realizację programu prowadzenia ciąży, corocznego przeglądu zdrowia czy pogotowia ratunkowego. Istnieje również możliwość poszerzenia zakresu ubezpieczenia w zakresie świadczeń medycyny pracy, drugiej opinii medycznej lub assistance medycznego.
Grupowe Ubezpieczenie jest produktem o charakterze ochronnym, który można zawrzeć zarówno w wersji indywidualnej (przedmiotem jest ochrona zdrowia i życia Ubezpieczonego), jak i rodzinnej (ochroną jest objęty Ubezpieczony, Współmałżonek lub Partner, dzieci do lat 24).
Produkt jest dostępny już od 30 zł miesięcznie.
Atutem nowego produktu jest dowolność w wyborze placówek medycznych i lekarzy, z usług, których chciałby korzystać Ubezpieczony.
Za pośrednictwem całodobowej infolinii, pod numerem +48 22 563 11 55 Ubezpieczony może uzyskać informacje o rekomendowanych przez Generali placówkach charakteryzujących się wysokim standardem obsługi, profesjonalnym zapleczem medycznym oraz liczną grupą specjalistów. Podejmując decyzję o wyborze placówki medycznej, klienci mogą skorzystać z sugestii Ubezpieczyciela lub też indywidualnie wybrać dowolną placówkę spoza rekomendowanej listy, która spełnia warunki opisane w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia.
Ochrona ubezpieczeniowa jest udzielana na terytorium Polski przez okres 1 roku z możliwością jej przedłużenia o kolejne 12 miesięcy.
W porównaniu z konkurencją, produkt Generali wyróżnia możliwość nieograniczonego korzystania z placówek medycznych na terenie całego kraju. Klient poza siecią placówek rekomendowanych, w których rozlicza się bezgotówkowo, może np. leczyć się u swojego dotychczasowego lekarza poza siecią rekomendowaną. Nie potrzebuje na to dodatkowej zgody, jak ma to miejsce w przypadku innych produktów grupowych dostępnych na rynku. Korzystając z placówek poza siecią Klient rozlicza się gotówkowo płacąc za wizytę, która następnie jest refundowana przez Generali na podstawie formularza do zgłaszania roszczeń oraz załączonych oryginałów rachunków, faktur, bądź tez innych dokumentów, potwierdzających realizację usługi medycznej.
Wartością dodaną do ubezpieczenia jest dostęp do infolinii medycznej, działającej w systemie całodobowym przez 365 dni w roku, pod numerem +48 22 563 11 55.
„Założeniem grupowego ubezpieczanie zdrowotnego Generali jest zapewnienie pracownikom oraz ich rodzinom poczucia bezpieczeństwa, stabilności, opieki i dbałości firmy, dla której pracują, o ich kondycję zdrowotną. Nasz produkt to najbardziej uniwersalne ubezpieczenie zdrowotne na rynku pozwalające na dopasowanie oferty do indywidualnych potrzeb i wymagań każdego Klienta. Ubezpieczenie w Generali zachęca do systematycznej profilaktyki i pozwala na leczenie w komfortowych warunkach u wybranego przez siebie lekarza i w placówce odpowiadającej własnym potrzebom ." - mówi Marzena Bandurewicz - Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Zdrowotnych w Generali.
Nadesłał:
ap
|