W hotelu jak w domu
Są ludzie, dla których hotel to drugi dom. Ważne jest, żeby czuli się w nim komfortowo, jak w miejscu, które dobrze znają. Choć istnieje kilka sposobów na osiągnięcie tego efektu, nic nie zastąpi wygodnego łóżka, w którym można wypocząć po ciężkim dniu.
Na zadowolenie tego, kto korzysta z usług hotelowych składa się kilka elementów, m.in. dyskretna obsługa, dobra lokalizacja oraz stylowe i wygodne wyposażenie wnętrz. Spełnienie tych wymogów wytwarza u klientów poczucie komfortu – nie czują się w takim hotelu obco i, co najważniejsze, chcą do niego wracać.
Łóżko
Bywalcy hoteli spędzają w nim zwykle noce, wieczory i poranki. Najważniejsze dla nich jest więc wygodne łóżko, w którym można się zrelaksować po ciężkim dniu. Jaki powinien być mebel idealny? - Przede wszystkim wygodny i stabilny – radzi Tomasz Goc, dyrektor handlowy firmy Janpol produkującej łóżka i materace dla hoteli. - Wskazane jest też, aby pasował do stylu pokoju hotelowego, nie psuł spójnej aranżacji pomieszczenia. Optymalny wybór to model o uniwersalnej budowie i gustownym wyglądzie, który łatwo dopasuje się do kształtu pokoju. Firma Janpol stara się łączyć te właściwości w swoich produktach. Łóżka Orion i Saturn, przeznaczone głównie dla placówek o podwyższonym standardzie, pozwalają na łączenie łóżek, umożliwiają sprawne sprzątanie pod meblem, są stylowe i łatwo wpasowują się do wnętrz.
Materac
Dobrze dobrane łóżko nie jest jeszcze gwarantem sukcesu. Aby klienci budzili się rano wyspani i zadowoleni, potrzebny jest jeszcze odpowiedni materac. Co jeszcze ma znaczenie? - Bardzo ważna jest higiena. Materace powinny być łatwe w czyszczeniu i nie powinny sprawiać problemów przy zmianie pościeli – mówi Tomasz Goc. Dlatego modele Diana, Helena, Ajax, Gaja i Heros są dwustronne, mają różne strefy twardości, a ich czyszczenie jest bezproblemowe. Dodatkowo można je łączyć z łóżkami w zależności od potrzeb.
Dlaczego aż tyle czynników trzeba brać pod uwagę? Ponieważ komfort tkwi w szczegółach. Dopracowane detale pomagają osiągnąć pożądany efekt, jakim jest zadowolenie hotelowych gości. Z pewnością będą oni chcieli wracać do hotelu, w którym wypoczęli w doskonałych warunkach.
Nadesłał:
Intro Media
|