W Krakowie pluszaki będą wspierać chore dzieci


2010-11-16
IKEA Kraków ruszyła z kolejną edycją globalnej kampanii społecznej - Soft Toys. Krakowski sklep chce udowodnić, że „1 euro to majątek” i zachęcić swoich klientów by do 24 grudnia okazali swoje wsparcie najbardziej potrzebującym dzieciom poprzez zakup pluszowych zabawek.

Każdy klient, który zakupi w sklepie IKEA Kraków w okresie przedświątecznym pluszaka, będzie mógł wrzucić go do specjalnej urny, która znajduje za kasami - w ten sposób za pośrednictwem sklepu zabawki trafią do dzieci z Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie na Prokocimiu.

Dodatkowo klienci, którzy zakupią pluszowe zabawki, wesprą globalną akcję IKEA. Każdy kupiony pluszak to 1 euro na koncie UNICEF oraz organizacji Save the Children. Tak pozyskane pieniądze zostaną przeznaczone na wsparcie edukacyjne dla dzieci z najbiedniejszych rodzin na całym świecie.

– W zeszłym roku zakupione przez krakowian pluszaki trafiły do chorych dzieci z Kliniki Neurologii Dziecięcej Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie na Prokocimiu. W wyniku wspólnej akcji IKEA i UNICEF oraz hojności mieszkańców Krakowa kolorowych przyjaciół zyskało aż 685 małych pacjentów z Kliniki – mówi Kamila Popławska, Local Marketing Manager IKEA Kraków.

Szwedzki producent mebli i akcesoriów domowych po raz kolejny organizuje akcję „1 euro to majątek” właśnie w okresie przedświątecznym, kiedy w sklepie panuje wzmożony ruch a zaangażowanie społeczne i wrażliwość ludzi jest większa.

Dodatkowo, w dniach od 18 do 24 grudnia IKEA będzie przekazywać 1 euro na rzecz UNICEF i organizacji Save the Children, nie tylko z każdego zakupionego pluszaka, ale ze wszystkich sprzedanych produktów z asortymentu IKEA dla dzieci (meble, dodatki i inne zabawki) oraz z każdego dania dziecięcego w restauracji IKEA.

Opis akcji „1 euro to majątek”

„1 euro to majatek” to wspólna akcja IKEA, UNICEF oraz organizacji Save The Children. Od 2003 roku IKEA Social Initiative przekazuje 1 euro z każdej zabawki pluszowej i książeczek dla dzieci opowiadających o pluszakach, sprzedanych w sklepach IKEA na całym świecie, na rzecz projektów UNICEF i Save the Children, by wspierać edukację dzieci w trudnej sytuacji życiowej. Od początku kampanii, wspólnie z klientami, IKEA zebrała już 23,7 miliony euro.  Środki te pomogły poprawić warunki życia ponad 8 milionom potrzebujących dzieci w około 40 krajach Centralnej i Wschodniej Europy, w Azji i Afryce. Organizatorzy mają nadzieję zebrać w tym roku na całym święcie kolejne 10 milionów euro.

Nadesłał:

PR Inspiration
http://prinspiration.pl/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl