W Parku Handlowym Janki jest wszystko pod ręką


W Parku Handlowym Janki jest wszystko pod ręką
2014-05-21
Park Handlowy Janki jest zawsze po drodze, tu wszystko załatwisz od ręki - to przesłanie trwającej właśnie kampanii reklamowej. W komunikacji położono nacisk na różnorodność oferty, wygodne usytuowanie sklepów w pasażu, a także na łatwą dostępność parku, zachęcającą do codziennych odwiedzin.

Kampania ma na celu podkreślenie charakteru Parku Handlowego Janki jako miejsca, w którym mieszkańcy Warszawy oraz okolic mogą łatwo i wygodnie zrobić zakupy oraz załatwić bieżące sprawy - zapłacić rachunki, wysłać listy, oddać ubranie do pralni lub skorzystać z myjni samochodowej. Wykorzystane w layoutach hasła reklamowe różnią się w zależności od grupy docelowej. Komunikacja skierowana do mężczyzn opiera się na haśle promocyjnym "Wszystko załatwisz od ręki", natomiast kobiety są zachęcane do odwiedzenia parku sloganem "Wszystko masz pod ręką".

Kampania jest realizowana na terenie Warszawy oraz w regionie na zachód od stolicy. Wykorzystano w niej nośniki outdoor: billboardy oraz reklamy fullback na autobusach. Kreacje można zobaczyć również w mediach regionalnych: WPR - bezpłatnej gazecie lokalnej wydawanej w powiatach pruszkowskim i grodziskim, Głosie Pruszkowa oraz Kurierze Południowym. Kampania potrwa do końca maja, a jej kolejne odsłony są planowane na wrzesień i grudzień.

Do końca maja trwa również konkurs dla użytkowników profilu Parku Handlowego Janki w serwisie Facebook, będący uzupełnieniem kampanii reklamowej. Nagrodą w konkursie jest 1500 złotych na zakupy w sklepach parku. Aby wziąć w nim udział, należy zaproponować dokończenie hasła określającego męskie lub kobiece zakupy - "Męskie zakupy są jak ..." oraz "Kobiece zakupy są jak ..." - generowanego w zależności od płci użytkownika profilu. Kolejnymi zadaniami stojącymi przed uczestnikami zabawy są: przyporządkowanie nazw sklepów znajdujących się w parku do wybranych produktów wymienionych w aplikacji konkursowej, a następnie udostępnienie stworzonego w ten sposób kuponu na własnym profilu. Laureaci zostaną wyłonieni 31 maja.

Strategię promocji oraz kreacje we wszystkich kanałach komunikacji przygotowała agencja Havas Worldwide. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał MEC.

Nadesłał:

Maria Szwed

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl