W Parku Handlowym Matarnia porozmawiasz nie tylko po polsku


W Parku Handlowym Matarnia porozmawiasz nie tylko po polsku
2014-12-11
W okresie przedświątecznym Park Handlowy Matarnia jest destynacją zakupową dla wielu obcokrajowców.

 

Specjalnie z myślą o nich od 12 do 28 grudnia na terenie Parku będzie działał specjalny punkt informacyjny – INFO BOX, w którym personel udzieli wskazówek i odpowie na pytania zagranicznych turystów w języku angielskim i rosyjskim. Z punktu będą mogli także korzystać Polacy.

Gdańsk z roku na rok przyciąga na zakupy coraz więcej zagranicznych klientów,
w szczególności mieszkańców Odwodu Kaliningradzkiego. W okresie gorączkowego poszukiwania prezentów i przygotowań do świąt Park Handlowy Matarnia postanowił zaoferować dodatkową pomoc dla odwiedzających. Od 12 grudnia wszyscy chętni mogą korzystać z punktu informacyjnego, zlokalizowanego obok sklepu ECCO,
w którym przeszkolony personel udzieli informacji na temat lokalizacji poszczególnych sklepów, poinformuje o ich ofercie, przekaże mapę obiektu czy też wskaże najbliższy bankomat. Dodatkowo, każdy klient za pomocą umieszczonego w punkcie kodu QR będzie mógł samodzielnie pobrać na telefon mapkę Parku. Dzięki wprowadzonym udogodnieniom klienci zrobią zakupy znacznie sprawniej.

 

Nowy punkt informacyjny będzie czynny od 12 do 23 grudnia oraz 27 i 28 grudnia
w godzinach otwarcia parku (10.00-21.00).

Nadesłał:

Maria Szwed

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl