W poszukiwaniu magicznych butów
Jak wyglądają magiczne buty? Na to pytanie postarają się odpowiedzieć przedszkolaki z Zielonej Góry. Geox – producent obuwia z oddychającą podeszwą - ogłosił drugą edycję konkursu plastycznego pod hasłem „Magiczne buty”.
Tym razem do zabawy zostały zaproszone przedszkolaki z zielonogórskich przedszkoli. Konkurs został pomyślany w ten sposób, by dać dzieciom maksimum swobody twórczej w interpretacji tematu. Zadaniem konkursowym jest wykonanie w dowolnej technice (rysunek, malarstwo, wyklejanka, collage) prac, które będą pokazywać dziecięce wyobrażenia o magicznych butach. Celem konkursu jest rozwijanie zdolności plastycznych dzieci w wieku przedszkolnym, zachęcenie do samodzielnego myślenia, rozwijanie kreatywności, a także zwrócenie uwagi na znaczenie właściwego doboru obuwia dla prawidłowego rozwoju dziecięcych stóp.
Termin nadsyłania prac upływa 30 września. Spośród nadesłanych propozycji, jury wybierze najlepsze, szczególną uwagę zwracając na pomysłowość twórców i oryginalność techniki wykonania. Dla autorów zwycięskich prac przewidziano nagrody indywidualne, a przedszkola, z których pochodzić będą laureaci, otrzymają zestawy książek i zabawek. Wybrane prace będą wystawione w nowo otwartym zielonogórskim salonie Geox w C.H. Focus Park przy al. 3-go Maja.
„Zielona Góra jest kolejnym miastem, które zaprosiliśmy do udziału w konkursie. Pierwsza edycja miała miejsce w Koninie. Wtedy dzieci bardzo chętnie wzięły udział w naszej zabawie. Co więcej, zaskoczyły nas ich nieskrępowane pomysły twórcze. Chcemy kontynuować to przedsięwzięcie, zwłaszcza, że Geox – jako marka obuwia – we wszystkich swych działaniach szczególną uwagę poświęca właśnie dzieciom. Konkurs jest dla nas kolejną okazją, aby nawiązać z nimi dialog. Liczymy na dzieci, ich inwencję twórczą i wyobraźnię pełną wspaniałych pomysłów” – powiedział Łukasz Kuźniar, Brand Manager Geox w Gino Rossi SA.
Firma Geox powstała na początku lat 90-tych w północno-wschodnich Włoszech. Jej założycielem jest Mario Moretti Polegato, który opracował i opatentował perforowaną gumową podeszwę - pozwalającą stopom oddychać i jednocześnie zapobiegającą przedostawaniu się wody do środka buta. Dzięki innowacyjnej technologii, zaledwie w ciągu kilku lat Geox stał się liderem rynku włoskiego i trzecim najważniejszym producentem na świecie w segmencie obuwia codziennego. Produkty Geox sprzedają się w 68 krajach w 724 sklepach firmowych i tysiącach sklepów partnerskich. W Polsce wyłącznym dystrybutorem Geox jest firma Gino Rossi SA. Więcej informacji o Geox jest dostępne pod adresem: http://www.geox.com.pl.
Nadesłał:
PRS
|