W rok stworzył silną markę kawy, teraz właściciel Coffee Republic występuje w reklamie


W rok stworzył silną markę kawy, teraz właściciel Coffee Republic występuje w reklamie
2017-12-06
Wiktor Borowski to właściciel palarni kawy i jeden z bohaterów ostatniej kampanii T-Mobile. Firma pokazuje polskich przedsiębiorców, którzy korzystając z jej usług, budują swój biznes na co dzień.

 

Choć Coffee Republic to palarnia kawy, która powstała w 2016 roku, Wiktor Borowski oraz jego ojciec Robert już zdążyli zdobyć uznanie klientów w całej Polsce oraz otworzyć własną kawiarnię. Teraz planują rozwój za granicą, a Wiktora możemy zobaczyć w dużej kampanii reklamowej T-Mobile.

 

Gdy otworzymy drzwi Coffee Republic, przywita nas aromat doskonale parzonej kawy, który jest znakiem firmowym przedsiębiorstwa. Wiktor i Robert od dawna marzyli o założeniu palarni kawy, która będzie dostarczać produkty segmentu speciality, czyli najwyższej jakości. Gdy otworzyli Coffee Republic w 2016 roku, Robert miał za sobą dwadzieścia lat doświadczenia zdobytego u  jednego z czołowych producentów kawy, a Wiktor skończył studia na kierunku dziennikarskim.

- Kiedy przystąpiliśmy do realizacji planu, okazało się, że największym wyzwaniem było dla nas skompletowanie odpowiedniego zespołu, który zapewni najwyższą jakość produktu oraz obsługi klienta. W tym biznesie najważniejsi są ludzie oraz ich wiedza i pasja. To ich umiejętności decydują o poziomie i jakości wypalanych ziaren - tłumaczy Wiktor Borowski.

   

Zespół Coffee Republic tworzy dziś osiem osób, spośród których każda ma swój wkład w produkty przedsiębiorstwa. Firma organizuje również warsztaty i szkolenia dla pasjonatów kawy, a także prowadzi kawiarnię w Warszawie.

Ponadczasowy smak, nowoczesne narzędzia pracy

Aby dynamicznie rozwijać biznes, Wiktor i Robert wykorzystują narzędzia ułatwiające dotarcie do partnerów i kontrahentów. Coffee Republic utrzymuje stały kontakt z klientami w mediach społecznościowych, promuje kursy i wydarzenia w internecie, a także prowadzi sklep online. Firma dostępna jest we wszystkich nowoczesnych kanałach komunikacji, takich jak Facebook czy Instagram, choć wyjątkowy napój, który parzą ma za sobą kilkaset lat historii i tradycji - wielkim miłośnikiem kawy był chociażby Jan III Sobieski. W końcu w obecnych czasach czuwanie nad sprzedażą, kontaktem z klientem czy relacjami biznesowymi wymaga stałego dostępu do sieci. Dlatego też firma korzysta z usług T-Mobile, by skutecznie realizować swoje cele biznesowe, a Wiktor pojawił się w najnowszej reklamie operatora.

Kampania „Firma bez limitów - masz to czarno na białym" pokazuje klientów T-Mobile, którzy prowadzą biznes w różnych branżach, a usługi operatora ułatwiają im codzienną pracę. W spocie, prócz Wiktora, zobaczymy także m.in. Annę Radgowską z firmy budowlanej JR-SANBUD, Igora Konefala, który założył park trampolin Hangar 646, Alicję Jagodzińską z kawiarni ze zdrowymi słodkościami Legal Cakes czy Różę Lewicką, która stworzyła Pocztę Balonową. Reklama promuje zarazem najnowszą ofertę T-Mobile dla biznesu, w ramach której klienci otrzymują nielimitowany internet z nowoczesnym routerem do biura oraz nieograniczone usługi telekomunikacyjne za 69 zł netto miesięcznie. Wszystko na przejrzystych, czytelnych warunkach, dzięki czemu przedsiębiorcy nie muszą obawiać się, o limity ukryte w umowie.

Coffee Republic realizuje kolejne plany

Choć od początków działalności firmy minęło zaledwie półtora roku, Wiktor i Robert myślą już o wejściu na rynki zagraniczne.

- Mamy jasny plan i strategię. Chcemy być najlepszą palarnią kawy w Polsce, a potem spróbować swoich sił za granicą. Uważamy, że polskie palarnie kawy mają naprawdę wysoki poziom, a ich produkty powinny gościć na półkach w kawiarniach na zachodzie Europy - dodaje Wiktor.

Jedno jest więc pewne. W Coffee Republic limity nie obowiązują na żadnym obszarze.

Nadesłał:

DobryKomunikat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl