W środę finał VII edycji Konkursu o Tytuł „Pracodawca Godny Zaufania”


2018-02-26
28 lutego poznamy laureatów VII edycji Konkursu o Tytuł „Pracodawca Godny Zaufania”, organizowanego przez Krajową Izbę Gospodarczą, Fundację Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” oraz Agencję Impressarium.
 
Dowiemy się, kto został zwycięzcą w poszczególnych kategoriach oraz kto otrzyma Nagrody Dziennikarskie i Nagrody Specjalne. 

Programy stażowe, wolontariat, motywacja, edukacja, zdrowie oraz firma przyjazna niepełnosprawnym – zwycięzcy w tych sześciu kategoriach zostaną uhonorowani na gali. Werdykt wydała Kapituła Konkursu.

Jednocześnie Rada Konkursu w skład, której wchodzą organizatorzy: Krajowa Izba Gospodarcza, Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” oraz Agencja Impressarium, podjęła decyzję o tym, komu przyznane zostaną Nagrody Dziennikarskie – dla dziennikarzy, którzy popularyzują pozytywne rozwiązania z zakresu polityki pracowniczej oraz Nagrody Specjalne dla pracodawców, którzy w szczególny sposób wyróżniają się w zakresie realizowanej polityki socjalnej. 
  
Wszystkie wyróżnienia zostaną wręczone podczas uroczystej Gali, która poprzedzi debata poświęcona dobrym praktykom w rolnictwie. Jej partnerem jest firma Mokate S.A.


- Cieszę się, że mogliśmy wesprzeć tak wartościową inicjatywę, jaką jest Konkurs o Tytuł „Pracodawca Godny Zaufania”. Dla nas jest to dodatkowo istotne w związku z tym, iż sami staramy się w naszej spółce kierować zasadami, które przyświecają organizatorom Konkursu. Mam przeczucie, że kolejna edycja będzie się cieszyła jeszcze większym powodzeniem. Jest to bowiem bezsprzecznie inicjatywa z przyszłością – powiedział Zbigniew Tracichleb Prezes Zarządu PKP LHS sp. z o.o. - sponsora głównego Konkursu.

Sponsorem strategicznym wydarzenia jest Kapsch Telematic Services Sp. z o.o. - dostawca inteligentnych systemów transportowych (ITS), sponsorem głównym PKP Linia Hutnicza Szerokotorowa Sp. z o.o. - firma zarządzająca infrastrukturą najdłuższej na terenie Polski kolejowej linii szerokotorowej, partnerem Jeronimo Martins Polska S.A., właściciel sieci sklepów Biedronka. 

Partnerzy medialni: „Gazeta Polska”, „Polska The Times”, „Super Biznes” – dodatek ekonomiczny „Super Expressu”, agencja informacyjna ISBnews, PulsHR.pl, RaportCSR.pl, Kurier365.pl i BiznesCiti.com.

Patroni honorowi: Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, Ministerstwo Energii oraz Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Podstawowym celem „Pracodawcy Godnego Zaufania”  jest promowanie wśród pracodawców odpowiedzialnej, zgodnej z normami europejskimi polityki pracowniczej i polityki socjalnej.

Nadesłał:

iwonamichalowska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl