Wakacje 2009 bez kryzysu!


Wakacje 2009 bez kryzysu!
2009-01-02
W turystyce kryzysu nie będzie. Blisko 50 tysięcy propozycji na LATO 2009. Tak już dziś wygląda internetowy katalog portalu turystycznego EasyGo.pl z ofertami w przedsprzedaży typu wcześniej taniej. W listopadzie ruszyła machina tanich rezerwacji i sprzedaży propozycji wakacyjnych na kolejne lato.

Co ciekawe, mimo zawirowań na rynkach finansowych i masowych informacjach o kryzysie nasze wakacje kupione na kilka miesięcy do przodu mogą być równie tanie jak w poprzednich latach. Wystarczy wybrać lub zadbać o ofertę z gwarancją stałej ceny.

Dzięki takiej opcji zyskujemy 100% pewność, że nasze wakacje, bez względu na sytuację na światowych rynkach finansowych, wzrostach cen paliw przekładających się na dopłaty paliwowe, czy osłabieniu złotówki, a co za tym idzie stosowanych w sezonie dopłatach kursowych nas nie dotkną.

Touroperatorzy bardzo szybko zareagowali na zawirowania na rykach finansowych i dostosowali do aktualnej sytuacji swoje produkty w przedsprzedaży. - Kilka biur podróży od razu wprowadziło gwarancje stałej ceny do oferowanych w tej chwili pakietów promocyjnych - wyjaśnia Iwona Sokołowska, dyrektor działu sprzedaży EasyGo.pl - Pozostałym klientom sugerujemy dokupienie takiej opcji, co pozwoli im zagwarantować sobie tanie wakacje w przyszłym roku.

A że warto rezerwować wcześniej nikogo przekonywać nie trzeba. - Z informacji pochodzących od naszych turystycznych partnerów, jak i naszych własnych statystyk wiemy, że 35-40% całej oferty na sezon letni sprzedaje się właśnie w okresie promocji typu wcześniej taniej - przypomina Tomasz Domżalski, dyrektor działu marketingu EasyGo.pl - Zakupy na przełomie roku to same korzyści.

Najważniejszy zysk to zniżka finansowa sięgająca w tym sezonie nawet do 40% ceny katalogowej. Równie ważny jest pełny katalog wyboru. Tylko teraz mamy szanse na bardzo precyzyjny wybór hotelu zgodnego z naszymi oczekiwaniami i w bardzo korzystnej cenie. Nie bez znaczenia są też dodatkowe gratisy od poszczególnych touroperatorów. Bez wątpienia tegorocznym hitem wśród tego typu gratisów będzie właśnie gwarancja stałej ceny.

- W chwili obecnej informacje o kryzysach światowych nie mają żadnego wpływu na chęci podróżnicze naszych rodaków - zapewnia Iwona Sokołowska. - Trzeba pamiętać, że każdego roku podróżuje co najmniej 15% Polaków więcej niż rok wcześniej. Touroperatorzy i ubezpieczyciele dbając o swoje interesy robią więc wszystko, aby tę tendencję utrzymać. Korzyści końcowe spadają zatem na klienta.

Na każdym wydanym na wakacje 1000 zł możemy w tej chwili zaoszczędzić około 300-400 zł. Dokupienie gwarancji stałej ceny to wydatek w granicach 100-150 zł za osobę. Jeśli więc cena katalogowa wakacji dla naszej, 3 osobowej, rodziny wyniesie w sezonie 4500 zł to dziś zaoszczędzamy na niej, przy 40% rabacie, aż 1800 zł. Nasze wakacje mogą więc kosztować nie 4500zł, a tylko 2700 zł. Nawet jeśli będziemy chcieli dokupić do tego dwie czy trzy gwarancje stałej ceny za łączną kwotę 300-450 zł to nasz zysk i tak mocno przekroczy 1300 zł. A co najważniejsze, dzięki temu zyskamy 100% pewność niezmienności ceny za nasze wakacje.

W tej chwili katalog ofert typu wcześniej taniej w EasyGo.pl to ponad 47 tys. gotowych propozycji tańszych wyjazdów na Cypr, do Bułgarii, Egiptu, Grecji, Hiszpanii, Tunezji, Turcji, Maroka, Włoch Portugalii, Izraela i na Maltę. Pracownicy EasyGo.pl zapewniają, że katalog z promocjami powiększy się do co najmniej 100 tys. ofert, a najciekawsze i najtańsze propozycje będzie można kupić na przełomie roku.

Tomasz Domżalski analizując zachowania klientów w listopadzie 2007 i 2008 roku zauważa, że klienci pozytywnie zareagowali na wcześniejszy niż w ubiegłym roku start sprzedaży ofert w promocji wcześniej taniej. Obawy części biur podróży, że to może za wcześnie w odniesieniu do statystyk są pozbawione racji bytu. Co ciekawe internetowi klienci turystyczni odważnie wykorzystują możliwości jakie daje im opcja gwarancji stałej ceny i odważnie planują swoje kolejne wakacje.

wartości/okres

1-20.11.2007

1-20.11.2008

wartość rezerwacji narciarskich

41%

30%

wartość rezerwacji sylwestrowych

20%

9%

wartość rezerwacji w promocji „wcześniej taniej"

8%

23%

wartość rezerwacji egzotycznych

6%

7%

wartość rezerwacji w promocji „last minute"

25%

31%

Tabela: wartości sprzedaży poszczególnych typów ofert w zestawieniu okresów 1-20.11.2007 / 1-20.11.2008
Źródło: baza EasyGo.pl 

EasyGo.pl jest internetową platformą usług turystycznych. Portal integruje w jednym katalogu ofertę ponad 60 biur podróży, oferując codziennie ponad 1,5 miliona turystycznych propozycji wyjazdowych we wszystkich kierunkach świata. Za pomocą easygo.pl można dokonać rezerwacji miejsc hotelowych w 1200 obiektach , w ponad 300 miejscowościach oraz dokonać rezerwacji biletów lotniczych w ponad 500 tyś połączeń linii lotniczych tradycyjnych i tzw. low cost.

Nadesłał:

promo

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl