Walentynkowe nawodnienie z Waterdrop


Walentynkowe nawodnienie z Waterdrop
2025-02-06
W lutym warto zadbać o relacje z drugą połówką, lecz także swój dobrostan i dobre samopoczucie z samym sobą. Zadbaj o siebie i spraw sobie prezent na Walentynki, bez względu na to, czy jesteś w związku, czy nie. Waterdrop proponuje nową Limitowaną Kolekcję Walentynkową, a także promocyjne zestawy.

Z badań wynika, że postanowienia noworoczne naszych rodaków najczęściej dotyczą kwestii związanych z dbaniem o zdrowie i szeroko rozumiany wellbeing, m.in. nadodnieniem. Styczeń często kojarzony jest z postanowieniami noworocznymi, natomiast luty, z racji przypadających w tym miesiącu Walentynek, to okazja do pielęgnowania relacji z bliskimi, ale też zadbanie o samego siebie. Okazuje się, że odpowiednie nawodnienie ma wpływ nie tylko na nasze zdrowie i samopoczucie, lecz też może mieć znaczenie w komunikacji z innymi.

Limitowana Kolekcja Walentynkowa

Zbliżające się Walentynki mogą więc być okazją do pielęgnowania relacji również przez zadbanie o odpowiednie nawodnienie. Austriacka marka Waterdrop wprowadza limitowaną kolekcję walentynkową, w której skład wchodzą wykonane z różowego, błyszczącego szkła borokrzemowego karbowane szklanki oraz karafka. Dodatkowo z okazji Walentynek dostępne są zestawy w specjalnych cenach: m.in. Selfcare, Besties oraz różowy zestaw z pudełkiem prezentowym

Zrównoważony rozwój

Waterdrop dąży do tego, żeby stać się ekologicznym liderem w branży napojów. Obecnie marka dostępna jest w ponad 20 tys. punktach sprzedaży na świecie. Waterdrop wierzy w świat bez plastiku i popularyzuje butelki wielokrotnego użytku oraz Microdrinki bez dodatku cukru i konserwantów. Ambasadorami oraz inwestorami marki są m.in. Hubert Hurkacz, Jan-Lennard Struff, Yannick Hanfmann, Matteo Arnaldi, Alexander Bublik, Sebastian Korda, Elina Svitolina, Taylor Fritz, Andrey Rublev i Cameron Norrie.

Nadesłał:

Rocket Science Communications
http://

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl