Warsztaty SEM
17 – 18 kwietnia 2008r. w Łodzi odbywają się Warsztaty SEM, organizowane przez agencję Bluerank. Czwarta już edycja, podobnie jak poprzednie, poświęcona jest kampaniom linków sponsorowanych.
Szkolenie Bluerank zatytułowane „Przez wyszukiwarkę do Klienta” składa się z części teoretycznej i praktycznej.
Pierwszy dzień to wykłady dogłębnie prezentujące zagadnienia związane z reklamą w wyszukiwarkach internetowych. Dzień drugi poświęcony jest na ćwiczenia w zarządzaniu kampanią linków sponsorowanych. Warsztaty przeznaczone są dla osób, które zamierzają samodzielnie prowadzić działania SEM lub potrzebują wiedzy na ich temat, aby nadzorować i umieć obiektywnie ocenić usługi współpracujących z nimi agencji SEM. Uczestnicy szkolenia nauczą się planować i wdrażać kampanie linków sponsorowanych. Dowiedzą się jak zwiększać jej skuteczność i opłacalność, oraz jakich narzędzi używać dla zoptymalizowania swojej pracy.
Bluerank już po raz czwarty organizuje Warsztaty SEM. Do tej pory uczestniczyli w nich między innymi: Agros Nova, Dombank, GE Money Bank, Money.pl, Netsprint.pl, agencja interaktywna OS3, Polskie Książki Telefoniczne, Travelplanet…
Ocena 5+ (w skali 1 - 5), zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym. Warsztaty były prowadzone w sposób interesujący, przystępnie, zrozumiale i - jak dla mnie - bez ani minuty nudy! Było całe mnóstwo przykładów i praktycznych wskazówek, a wszystko to w fantastycznej atmosferze. Słowo o prowadzących: 5+ za kompetencje, podejście do uczestników warsztatów, otwartość i duże zaangażowanie. Dziękuję! Tak podsumowała styczniowe szkolenie Bluerank Agnieszka Głowicka z Money.pl.
Pozytywnie ocenili Warsztaty również inni ich uczestnicy…
Referencje dostępne są na blogowych stronach agencji – http://bluerank.blogspot.com.
Warsztaty SEM
http://bluerank.blogspot.com/2008/03/warsztaty-sem-17-18-kwietnia.html
Kontakt w sprawie szkolenia
Bluerank - agencja search engine marketing. Partner czołowych polskich agencji interaktywnych i domów mediowych, specjalizujący się w marketingu wyszukiwarek internetowych w Polsce i na świecie. Realizator międzynarodowych projektów (m.in. na potrzeby rynku austriackiego, rosyjskiego, niemieckiego i UK) z zakresu search engine optimization, a także kampanii SEM na rynku polskim (dla firm oferujących produkty sensytywne, przedstawicieli sektora turystycznego, finansowego, motoryzacyjnego, rozrywkowego, e-commerce i dla mediów). Członek Interactive Advertising Bureau, międzynarodowego stowarzyszenia zrzeszającego firmy, które wypracowują standardy biznesowego i reklamowego wykorzystania Internetu, oraz SEMPO – światowej organizacji firm i specjalistów związanych z search engine marketing.