WAWEL PRZEKAŻE AŻ 1 500 000 ZŁOTYCH NA CELE CHARYTATYWE W FINALE AKCJI „Z MIŁOŚCI DO RADOŚCI”


WAWEL PRZEKAŻE AŻ 1 500 000 ZŁOTYCH  NA CELE CHARYTATYWE  W FINALE AKCJI „Z MIŁOŚCI DO RADOŚCI”
2017-01-19
Dzięki programowi „Z miłości do radości” firmy Wawel, która w szczytnym celu zaangażowała dziesiątki tysięcy polskich konsumentów, do pięciu znanych organizacji charytatywnych już wkrótce trafi wsparcie finansowe o łącznej wartości 1 500 000 zł.

Konsumenci oddali w akcji prawie 7 000 000 punktów, rejestrując kody ze specjalnie oznaczonych opakowań i głosując na cele charytatywne organizacji pożytku publicznego, biorących udział w programie.

 

Łącząc zamiłowanie do słodyczy z chęcią niesienia pomocy tym, którzy tego potrzebują, firma Wawel przygotowała unikalną akcję pod hasłem „Z miłości do radości”. Do współpracy zaproszono 5 znanych organizacji pożytku publicznego oraz ich przedstawicieli – Fundację Ewy Błaszczyk „Akogo?”, Fundację Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, Fundację Jaśka Meli „Poza Horyzonty”, Stowarzyszenie „Wiosna” z projektem „Akademia Przyszłości” księdza  Jacka Stryczka oraz Fundację „Wawel z Rodziną”, której prezesem jest krakowski aktor Tomasz Schimscheiner.

 

Dzięki akcji Wawelu, konsumenci mogli zaangażować się w działanie prospołeczne, wspierając wybrane przez siebie cele charytatywne. Tym samym to oni decydowali, jak zostanie rozdzielona pula 1 500 000 zł, którą przeznacza firma Wawel. Uczestnicy mogli także wymieniać swoje punkty na atrakcyjne nagrody gwarantowane, takie jak bilety do kina czy designerskie torby na ramię. Unikalna idea akcji, której założeniem było oddanie głosu konsumentom, stała się także inspiracją do dodatkowych aktywności po stronie organizacji – wszyscy beneficjenci programu walczyli o jak najwyższe miejsce w rankingu i aktywnie włączyli się w akcję, a  ich przedstawiciele zachęcali do łączenia swoich sił w pomaganiu (np. w spocie TV).

 

Wszyscy są zwycięzcami

Akcja trwała od 18 kwietnia 2016, a jej głosowanie na wybrany cel charytatywny zakończyło się 16 stycznia 2017. W oparciu o wynik konsumenckiego  głosowania, każda z organizacji  biorących udział w akcji, otrzyma kwotę wsparcia odpowiadającą zajętemu w rankingu miejscu. Konsumenci nadal mają możliwość rejestracji punktów i odbioru gwarantowanych nagród rzeczowych (do 31 grudnia 2017 r.).

Łączna kwota jaką Wawel przeznaczy na wsparcie organizacji to aż 1 500 000 zł.


W głosowaniu konsumentów pierwsze miejsce zajęła Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, która otrzyma od marki Wawel wsparcie w wysokości 500 000 zł. Pozostałe organizacje także zostaną nagrodzone finansowo, zgodnie z wynikami głosowania:

II miejsce i nagroda w wysokości 400 000 zł – Fundacja Ewy Błaszczyk „A kogo?”

III miejsce i nagroda w wysokości 300 000 zł – Akademia Przyszłości ks. Jacka Stryczka

IV miejsce i nagroda w wysokości 200 000 zł – Fundacja „Wawel z Rodziną”

V miejsce i nagroda w wysokości 100 000 zł – Fundacja Jaśka Meli „Poza Horyzonty”

Lubimy dawać radość!

„Z miłości do radości” to akcja powstała na gruncie przekonania, że nawet codziennymi wyborami możemy wspierać innych i nieść im radość. Dowodem na to, że inicjatywa Wawelu  spotkała się z zainteresowaniem Polaków są fakty i liczby:

w akcji wzięło udział ponad 100 000 użytkowników,

łączna liczba oddanych punktów to aż 6 796 070,

do konsumentów trafiło łącznie prawie 15 000 nagród rzeczowych,

najczęściej rejestrowane produkty to czekolada Gorzka 100 g oraz batony.

 

Akcja „Z miłości do radości” wspierana była także intensywną kampanią mediową – od kwietnia do grudnia emitowane były spoty TV (15 sek., 30 sek.), a przez cały czas trwania akcji realizowana była kampania w kanałach digital. Inicjatywę nagłaśniały także liczne formaty niestandardowe (radio, TV),
a produkty miały dedykowane ekspozycje
i materiały POS w sklepach.

Wawel prospołecznie

Projekt Z miłości do radości” jest unikalną akcją i sporą inwestycją, choćby przez same swoje założenia – firma przeznaczyła 1 500 000 zł na cele charytatywne i to konsumenci zdecydowali, jak rozłożyć te środki. – Obszar CSR jest integralnym elementem strategii biznesowej firmy Wawel. Akcja dawała konsumentom możliwość przyłączenia się do prospołecznej inicjatywy dzięki tak prostej czynności, jak codzienne zakupy. Podsumowujemy tę inicjatywę serią pozytywnych wniosków – z jednym na czele: Polacy chcą pomagać, tylko trzeba dać im możliwość – mówi Ewa Pałka, PR Manager Wawel SA.

 

Nadesłał:

MonikaMSL

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl