Ważne dodatki i rozszerzenia w programie partnerskim hybris Extend
Najlepsi w swojej klasie producenci środowisk komercyjnych, w tym firmy Adobe, Avalara, Bazaarvoice, Compuware, CyberSource, LivePerson i Responsys, nawiązują ścisłą współpracę z firmą hybris, zapewniając wymierne korzyści dla wspólnych klientów
Warszawa, 17 stycznia 2013 roku, Firma hybris, czołowy producent wielokanałowych systemów handlu elektronicznego, uznana za „lidera” przez obydwie czołowe firmy analityczne, poinformowała o znacznym rozszerzeniu swojego programu partnerskiego hybris Extend adresowanego do niezależnych producentów oprogramowania.
hybris Extend to internetowa giełda integracyjna, zapewniająca klientom dostęp do najlepszych w swojej klasie aplikacji, rozszerzeń i usług sieciowych opracowanych przez partnerów firmy hybris, zoptymalizowanych pod kątem współpracy z platformą hybris OmniCommerce. Obecnie duża liczba produktów innych producentów jest zintegrowana ze środowiskami wdrożonymi przez klientów firmy hybris, jednak w programie hybris Extend mogą uczestniczyć tylko ci producenci, którzy ściśle współpracują z firmą hybris i zapewniają klientom fabryczną integrację swoich produktów z oprogramowaniem firmy hybris co daje wyższą jakość, płynniejsze i bardziej efektywne wdrażanie oraz lepszą współpracę biznesową.
„Pakiet hybris OmniCommerce to kompleksowe oprogramowanie, natomiast nasze rozwiązania często stanowią trzon nawet jeszcze większych rozwiązań i środowisk technologicznych” ― powiedział Gerald Lanzerits, dyrektor regionalny w firmie hybris, odpowiedzialny za Europę Środkowo-Wschodnią i Austrię. „Najlepiej będziemy służyć naszym klientom, jeśli maksymalnie uprościmy i ułatwimy im dokonywanie integracji technicznych i biznesowych w ich środowiskach. Taki jest właśnie cel programu hybris Extend”.
W programie hybris Extend uczestniczy obecnie ponad 30 niezależnych producentów oprogramowania, współpracujących z firmą hybris w 11 kategoriach:
· oprogramowanie analityczne i do analizy danych biznesowych;
· zarządzanie kampaniami i marketing;
· społeczności i kontakty społecznościowe;
· zarządzanie obsługą klientów i jej optymalizacja;
· zarządzanie kontaktami z klientem i obsługa klientów;
· realizacja zamówień;
· zarządzanie działalnością sklepu;
· integracja platform zakupowych i porównywarek cenowych;
· płatności, przeciwdziałanie nadużyciom, fakturowanie i podatki;
· multimedia i rozbudowa treści;
· technologia.
Siedmiu producentów współpracujących z firmą hybris uzyskało już elitarny status partnerów strategicznych w programie hybris Extend. Jest on przyznawany partnerom, którzy nie tylko zobowiązali się do zapewnienia ścisłej fabrycznej integracji swoich produktów z platformą hybris, ale którzy są również liderami w swojej dziedzinie, obsługującymi wielu klientów na całym świecie. Liderzy ci podejmują wspólnie z firmą hybris działania marketingowe i wraz z nią koordynują wdrożenia. Do grona partnerów strategicznych uczestniczących w programie hybris Extend należą obecnie następujące firmy:
· Adobe (oprogramowanie analityczne i do analizy danych biznesowych, zarządzanie obsługą klientów i jej optymalizacja);
· Avalara (podatki);
· Bazaarvoice (społeczności i kontakty społecznościowe);
· Compuware (technologia);
· CyberSource (płatności, przeciwdziałanie nadużyciom);
· LivePerson (zarządzanie kontaktami z klientem i obsługa klientów);
· Responsys (zarządzanie kampaniami i marketing).
Dzięki swojej otwartej architekturze platforma hybris umożliwia pogłębioną i szeroką integrację
z produktami zewnętrznymi. Ponadto firma hybris opracowała OmniCommerce Connect ― nowoczesny interfejs API REST pomiędzy funkcjami komercyjnymi platformy hybris a oprogramowaniem innych firm, który pozwala na zwiększenie użyteczności i obniżenie całkowitego kosztu posiadania rozszerzeń.
„Mamy wielu klientów na całym świecie, którzy w ramach swojego środowiska handlu elektronicznego hybris wykorzystują oprogramowanie firmy Bazaarvoice. Uczestnictwo w programie Extend gwarantuje, że nasi wspólni klienci mogą liczyć na najwyższą jakość działania naszych rozwiązań ― taką, która urzeczywistnia wizję handlu z obsługą mediów społecznościowych” ― powiedział Jim Petty, wiceprezes ds. współpracy technologicznej w firmie Bazaarvoice.
Nadesłał:
jdunin-keplicz@solskibm.pl
|