Wdrożenie systemu i co dalej? Profesjonalne wsparcie aplikacji


2013-09-17
Każda organizacja decydująca się na wdrożenie rozwiązania IT do zarządzania kadrami szuka wsparcia zewnętrznych specjalistów, którzy zagwarantują profesjonalną realizację projektu.

Po zakończeniu projektu równie ważne jest zapewnienie prawidłowego funkcjonowania rozwiązania w codziennej pracy organizacji, utrzymanie systemu i jego rozwój w odniesieniu do zmieniających się potrzeb firmy.

Aby wdrożenie rozwiązania HCM (Human Capital Management) zostało uznane za sukces i  przyniosło oczekiwane korzyści biznesowe, niezbędne jest kompleksowe wsparcie zapewniające bezpieczeństwo bieżącej eksploatacji systemu, jego planowy rozwój  oraz dostosowywanie go do aktualnych potrzeb przedsiębiorstwa. Dlatego warto skorzystać z usług zewnętrznych konsultantów będących punktem pierwszego kontaktu w różnorodnych sprawach związanych z użytkowaniem oprogramowania.

Żadna organizacja korzystająca z narzędzi informatycznych do zarządzania kadrami nie mogłaby działać bez zespołu odpowiedzialnego za codzienne wsparcie systemu. Stworzenie takich struktur wewnątrz firmy wymaga nie tylko wiele czasu, ale także znacznych nakładów finansowych. Właśnie dlatego doskonałą alternatywą jest  skorzystanie z usług zewnętrznych konsultantów, którzy w ramach stałego abonamentu, a co za tym idzie, przewidywalnych kosztów, będą do dyspozycji klienta w razie potrzeby wykonania mniejszych lub większych zmian w systemie czy wystąpienia jakichkolwiek innych zagadnień, choćby udzielenia wyjaśnień użytkownikowi - mówi Ewa Blachowska, Dyrektor Centrum Wsparcia Aplikacji GAVDI, świadczącego profesjonalne usługi utrzymania systemu klienta w obszarach SAP HCM  i SAP NetWeaver.

Z takiego wsparcia korzysta m.in. firma Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o pracująca z systemem SAP HCM od 2004 r. w obszarze kadr i płac. We współpracy z Centrum Wsparcia Aplikacji kluczowe jest dla nas poczucie bezpieczeństwa, możliwość rozwoju systemu według bieżących potrzeb, a także szybkie dostosowywanie go do aktualizacji i not wprowadzanych przez producenta oprogramowania i dopasowywanie ich do naszych klienckich rozwiązań. Przy wyborze partnera wspierającego nasz system kluczowe były dla nas nie tylko kompetencje konsultantów, ale także ich rzetelność, terminowość i gwarancja szybkiej reakcji w przypadku wystąpienia problemów. -mówi Agnieszka Marcjasz, HR Manager w Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o.

Od sześciu lat z opieki Centrum Wsparcia Aplikacji GAVDI korzysta także spółka PKP Cargo S.A., publiczny operator kolejowych przewozów towarowych. W codziennej pracy z systemem SAP HCM najważniejsza jest dla nas pewność, że wszystkie procesy, w tym np. wypłata wynagrodzeń, zostaną zrealizowane na czas. Dlatego korzystamy z opieki konsultantów, którzy na bieżąco rozwiązują występujące problemy i gwarantują ciągłość działania systemu. W ramach tej współpracy konsultanci zapewniają także tzw. mały rozwój, dzięki któremu możemy wdrażać autorskie klienckie rozwiązania takie jak np. świadectwa pracy maszynistów - mówi Elżbieta Zdrach, Naczelnik Wydziału Zarządzania Systemem Informatycznym SAP HR w PKP Cargo S.A. Wsparcie konsultantów było dla nas kluczowe także w procesie zmiany organizacyjnej wiążącej się z koniecznością migrowania danych pracowników pomiędzy poszczególnymi zakładami.

Usługi Centrum Wsparcia Aplikacji GAVDI skierowane są do organizacji, dla których ważne jest bezpieczeństwo bieżącej eksploatacji systemu oraz jego planowy rozwój w ramach przewidywalnych kosztów. Do tej pory z usług konsultantów GAVDI w obszarze wsparcia aplikacji skorzystało ponad 40 firm, w tym Grupa Impel, Randstad, Bank BPH, Bank BZ WBK, CocaCola  HBC, US Pharmacia, Arvato services, Volkswagen Motor Polska oraz Nagel Polska.

Nadesłał:

GAVDI Polska S.A.
http://gavdi.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl