Whispbar wchodzi szerzej do Polski
2015-01-15
Z początkiem 2015 r. polska firma Taurus, producent i dystrybutor bagażników i boxów dachowych oraz innych akcesoriów ułatwiających samochodowy transport, została oficjalnym przedstawicielem marki Whispbar w Polsce.
Taurus zajmie się dystrybucją m.in. bagażników bazowych, które osiągają najkorzystniejsze wyniki odnośnie poziomu emitowanego hałasu.
Jak wynika z zapowiedzi Taurusa, firma zamierza na szeroką skalę dystrybuować zarówno bagażniki oraz boxy dachowe, jak i specjalne uchwyty do przewozu m.in. rowerów, nart, desek snowboardowych i sprzętu wodnego.
We wszystkich produktach wykorzystano autorskie technologie, w tym przykładowo tzw. inteligentne stopy i niewymagające używania jakichkolwiek narzędzi systemy montażu.
„Nawiązując ścisłą współpracę z marką Whispbar, rozszerzamy katalog dystrybuowanych przez nas produktów z tzw. kategorii premium. Whispbar to obecnie jeden z liderów pod względem zaawansowania stosowanych rozwiązań technologicznych, szczególnie w kontekście aerodynamiki oraz systemów montażu. Produkty Whispbar wygrywają w – przeprowadzanych w tunelach aerodynamicznych – testach dotyczących oporu powietrza, co przekłada się na mniejsze zużycie paliwa w stosunku do innych rozwiązań, jak i zwiększa komfort jazdy, obniżając poziom emitowanego hałasu” – mówi Robert Senczek, manager generalny w firmie Taurus.
Poszczególne modele bagażników i uchwytów Whispbar mają na koncie wiele prestiżowych wyróżnień i nagród, m.in. International Forum Award oraz Red Dot Award.
Marka Whispbar zadebiutowała w roku 2006, a za jej wprowadzenie odpowiadała firma Hubco. Początkowo bagażniki były dostępne wyłącznie w Australii oraz Nowej Zelandii. Po bardzo dobrym przyjęciu na rynku marka Whispbar została w 2010 r. przejęta przez Yakima Products, jednego z liderów na rynku amerykańskim.
Wasze komentarze (0):