Więcej Black Pointa na Węgrzech


2012-08-30
Jeden z liderów polskiego rynku alternatywnych materiałów do druku - Black Point SA - umacnia swoją pozycję w Europie Środkowo-Wschodniej. Tusze i tonery wrocławskiego producenta trafią teraz do 13 sklepów wielkopowierzchniowych Metro na Węgrzech. To efekt rozszerzenia współpracy z CHS Hungary Ltd.

Dzięki współpracy z CHS Hungary Ltd, jednym z największych dystrybutorów sektora IT na Węgrzech, produkty Black Point, jako jedynej marki alternatywnej, były dostępne do tej pory w 21 halach sklepów Media Markt i Saturn na terenie Węgier. Teraz trafią również do 13 sklepów Metro Cash&Carry. To zapewni polskiej marce obecność w sumie w 34 punktach sprzedaży pod szyldem Metro Group, jednej z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego, której podlegają sklepy Metro, hipermarkety Media Markt i Saturn.

- Nasza marka konsekwentnie wzmacnia swoją obecność na Węgrzech. Współpraca z siecią sklepów Metro Cash & Carry to kolejny krok na drodze do pozyskania tysięcy nowych klientów i wygenerowania wzrostu sprzedaży. Szacujemy, że  dzięki rozszerzeniu współpracy całkowity obrót z Metro Group stanowić będzie blisko 5% obrotu całego rynku eksportowego spółki Black Point i znacznie wzmocni naszą pozycję w tej części Europy - mówi Kamila Yamasaki, prezes zarządu Black Point SA.

Marka Black Point poza Węgrami obecna jest również w Czechach, na Słowacji, na rynkach Ukrainy, Litwy, Łotwy i Estonii. Na rodzimym rynku tusze i tonery polskiego producenta można znaleźć m.in. w sieciach Media Markt, Saturn, Vobis, Komputronik i Selgros. Są one sprzedawane przez biuroserwisy oraz dystrybutorów. 

Nadesłał:

PREXPERT

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl