Wielka uczta w KFC - Nowy Zinger Box już w ofercie!


Wielka uczta w KFC - Nowy Zinger Box już w ofercie!
2011-05-09
Sieć restauracji KFC poszerza ofertę popularnych BIG BOX’ów - w menu restauracji pojawił się nowy zestaw ZINGER BOX. To dobra wiadomość dla naprawdę głodnych fanów marki – zestaw został powiększony, przy niezmienionej cenie.

Nową ofertę wspiera kampania telewizyjna i działania na fan page’u marki, w oryginalny sposób łączące rzeczywistość wirtualną z akcjami prowadzonymi w restauracjach. Do wygrania aż 20 konsol Xbox 360!

„BIG BOXY od chwili wprowadzenia ich do naszej oferty należą do ulubionych pozycji w menu KFC.” – mówi Marta Skrzypczak, Jr Brand Manager KFC. „Zawsze jednak uważnie wsłuchujemy się w uwagi naszych fanów i chętnie modyfikujemy naszą ofertę, tak by jeszcze lepiej odpowiadała ich oczekiwaniom. Stąd powiększenie dotychczasowych zestawów, zachowanie tej samej ceny i urozmaicenie ich oferty o nowy ZINGER BOX, z bardzo popularną wśród naszych gości kanapką Zinger.”

Oferta BOXÓW dostępna jest obecnie w trzech wariantach:

  • ZINGER BOXnowy zestaw, w skład którego wchodzi kanapka ZINGER, 5 pikantnych skrzydełek Hot Wings, duże frytki oraz napój z darmową dolewką
  • Classic Box – zestaw obecny w ofercie, teraz z powiększoną porcją frytek oraz dwoma dodatkowymi skrzydełkami Hot Wings zamiast sałatki Coleslaw

·         Twister Box - zestaw obecny w ofercie, także z powiększoną porcją frytek oraz dwoma dodatkowymi skrzydełkami Hot Wings zamiast sałatki Coleslaw.

Cena Big Boxów pozostała bez zmian i wynosi 19,99zł.

Nowa promocja w KFC to również oryginalna zabawa i szansa na atrakcyjne nagrody dla wszystkich fanów KFC zrzeszonych na fan page’u marki, którzy do 6 czerwca mogą brać udział w konkursie Odbierz XBOXA za ZINGER BOXA". Wystarczy uważnie obserwować pojawiające się na fan page’u wskazówki, dotyczące lokalizacji restauracji KFC, w której „ukryta” została jedna z dwudziestu konsol Xbox 360. Nagrodę za każdym razem będzie mogła odebrać osoba, która odgadnie, gdzie znajduje się dana restauracja i pojawi się w niej jako pierwsza o określonej godzinie, kupując zestaw ZINGER BOX.

Spoty promujące kampanię wyświetlane są na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych: Polsat, TVN, w kanałach tematycznych Polsatu i TVN, At Media oraz Discovery.

 

Autorem adaptacji spotu telewizyjnego oraz materiałów POS jest agencja Red8 Advertising. Konkurs przygotowany zostały przez dział marketingu marki KFC. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja OMD Media Direction. Działania PR prowadzone są przez agencję Solski Burson-Marsteller.


Dodatkowych informacji udziela:

Witold Strzelecki

Solski Burson-Marsteller

e-mail: wstrzelecki@solskibm.pl  

tel. +48 (22) 242 86 36


KFC - to najpopularniejsza, światowa sieć restauracji serwująca dania z kurczaka, światowy pionier restauracji szybkiej obsługi. Od ponad 70 lat, od czasu otwarcia w 1937 r. pierwszej restauracji KFC w Stanach Zjednoczonych, smak kurczaków KFC pozostaje niepowtarzalny dzięki unikalnej, oryginalnej recepturze Colonela Sandersa. Dania w restauracjach KFC przygotowywane są zawsze ze 100% świeżego, całego mięsa kurczaka. To restauracje dla tych, którzy cenią sobie wysoką jakość produktu i serwisu – w dobrej cenie. Codziennie około 12 milionów klientów obsługiwanych jest w blisko 16 000 restauracji sieci w ponad 100 krajach na całym świecie. W Polsce marka KFC należy do holdingu AmRest, który zarządza obecnie siecią blisko 130 restauracji KFC. Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.kfc.pl/. Fan Page na portalu Facebook: http://www.facebook.com/kfcpolska

Nadesłał:

Witold Strzelecki

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl