Wielkanocna kampania WSP „Społem"


Wielkanocna kampania WSP „Społem"
2013-02-19
Z początkiem marca br. Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” rozpocznie wielkanocną kampanię promocyjną Majonezu Kieleckiego. Obejmie ona szeroki zakres mediów m.in. telewizję, prasę, internet oraz outdoor. Wspomniana kampania ma za zadanie wesprzeć dystrybutorów w okresie poprzedzającym
Święta Wielkanocne.

Świąteczna kampania promocyjna - sztandarowego wyrobu WSP „Społem” - Majonezu Kieleckiego obejmie m. in. telewizję publiczną (TVP I i TVP II), TVN, POLSAT oraz kanały tematyczne wchodzące w skład AT Media. Spoty reklamowe, które już niedługo pojawią się na ekranach telewizorów będą podkreślać tradycyjny charakter i wysoką jakość produktu, potwierdzoną licznymi nagrodami m.in. znakiem „Jakość Tradycja” przyznanym przez Polską Izbę Produktu Regionalnego i Lokalnego. Reklama telewizyjna choć najbardziej spektakularna, stanowi jedynie element zaplanowanej akcji marketingowej. Dzięki wykorzystaniu szerokiego spectrum mediów (prasa, Internet, outdoor, materiały POS) wspominane działania będą mają zasięg ogólnopolski.

WSP „Społem” przygotowało również miłą niespodziankę dla konsumentów. Z okazji zbliżających się Świąt Wielkiej Nocy w ofercie kieleckiej spółdzielni znajdzie się limitowana edycja Majonezu Kieleckiego o pojemności 700 plus 150 ml gratis, w rekomendowanej cenie 8,99 zł brutto.

Nadesłał:

Publicon

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl