Wielki finał kampanii „Wyzwanie Smaku”


Wielki finał kampanii „Wyzwanie Smaku”
2013-09-13
„Wyzwanie Smaku” podjęło 85 000 Polaków, a 64% z nich wybrało smak Pepsi. To wyraźnie więcej niż w innych krajach w których Pepsi organizowała podobną zabawę.

Test - zabawa pozwalał na porównanie dwóch najczęściej kupowanych napojów typu cola i wybranie, który z nich lepiej smakuje. Przez całe lato Pepsi zachęcała Polaków do wspólnej zabawy i przetestowania swoich kubków smakowych – ostatnia okazja 14 września w Nowej Soli.

Ideą akcji było zaproszenie konsumentów do wspólnej zabawy i sprawdzenie, który z oferowanych napoi lepiej im smakuje. Uczestnik testu otrzymywał do spróbowania dwa napoje w nieoznaczonych, przezroczystych kubkach i sam wybierał bardziej odpowiadający mu smak. Dopiero wtedy dowiadywał się, którą markę wybrał. Napoje w czasie testów podawane były w tej samej temperaturze i ze świeżo otwartych puszek.

Kampania prowadzona była od początku lipca do początku września w kilkudziesięciu lokalizacjach
w całej Polsce. „Wyzwanie Smaku” odwiedziło m.in.: Gdynię, Mielno,  Szczecinek, Mikołajki, Kraków, Zakopane, Poznań, Augustów, Jarocin, Kołobrzeg, Łódź i Szczecin.

Ostatni raz w tym roku „Wyzwanie Smaku” mogą podjąć mieszkańcy Nowej Soli, którzy dzięki licznym głosom
w aplikacji "Zaproś Wyzwanie Smaku do Siebie” wysunęli się na pozycję lidera i zdecydowanie pokonali
w głosowaniu największe polskie miasta. Wszyscy, którzy będą chcieli sprawdzić co smakuje im lepiej mogą
to zrobić jeszcze 14 września w nowosolskim Porcie.

więcej informacji: http://wyzwaniesmaku.pl/ 

Nadesłał:

Influent.pr

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl