WIELKIE OTWARCIE NOWEJ CZĘŚCI WOLA PARKU


2015-09-16
• Centrum handlowe skomercjalizowane w niemal 100%

17 września 2015 r. to dzień otwarcia nowej części Centrum Handlowego Wola Park. Po zakończonej rozbudowie i modernizacji powierzchnia obiektu zwiększyła się o ponad 17 500 m kw. do 77 500 m kw. W nowej części pojawiło się około 25 firm i marek. Największe lokale zajmują: Castorama (10 000 m kw.), TK Maxx (2 000 m kw.), drugi w Warszawie sklep marki Toys”R”Us (1 700 m kw.), a także największy w Polsce salon Mango (1 100 m kw.). W Wola Parku powstała też nowa strefa food court.

 

Rozbudowa Wola Parku to jedno z największych przedsięwzięć na warszawskim rynku komercyjnym w ostatnich latach. Dzięki powiększeniu i modernizacji Wola Park zaoferuje klientom dostęp do wielu czołowych marek, które do tej pory były nieobecne w tej części Warszawy.

 

„Czwarty warszawski sklep TK Maxx postanowiliśmy otworzyć w Wola Parku, aby również mieszkańcom Woli i okolic zaoferować unikatowy i markowy asortyment w okazyjnych cenach. Klienci znajdą tu szeroki wybór modnych marek, w tym ubrań damskich, męskich, dziecięcych oraz butów, akcesoriów i dodatków dla domu. Plany ponownego otwarcia centrum handlowego robią wrażenie, dlatego jestem przekonana, że wspólnie zaproponujemy warszawiakom niezwykłe miejsce pełne modowych inspiracji” – powiedziała Romana Dybalska, kierownik sklepu TK Maxx Wola Park.

 

W nowej części centrum znaleźli się też Komputronik, Akademia Tańca M&I Sulewscy, Białe czy Czerwone?, Carte d'Or, Carel Beauty Clinic, Cotton Club, English Home, Green Caffè Nero, Koko & Bouquet, Kontigo, Main Suits, Matras, mBank, Militaria.pl, Mon Amie, Pawo, RTV Euro AGD, Sinsay oraz Ziaja. Od momentu przejęcia Wola Parku przez IKEA Centres pojawiło się dodatkowo 10 sklepów w istniejącej części obiektu. Wśród nich są m.in. Bubba Gamp, butik Liza, BYTOM, Colin’s, DEVRED 1902, ESOTIQ, Flormar, Orignal Marines, Pepco, Recman, Tiger czy VANILA.

 

W ramach rozbudowy Wola Parku powstała także nowa strefa food court o powierzchni ponad 1 200 m kw. Wśród 14 najemców strefy gastronomicznej pojawiło się wiele nowych marek, w tym amerykańska Fuddruckers (268 m kw.) oraz DQ Grill&Chill (103 m kw.), debiutująca w Polsce restauracja sieci Dairy Queen należąca do Warrena Buffetta. Największe lokale zajmują również marki amerykańskie – McDonald’s (164 m kw.) i KFC (149 m kw.). Wśród nowych najemców znalazł się też BERLIN DÖNER KEBAP (51 m kw.). Swoje lokale otworzą tu także Olimp, Ichiban Sushi, ZenThai Asia Food, North Fish, Mleczarnia Jerozolimska, Freshpoint, BIOWAY oraz Yogen Früz. Nowa strefa restauracyjna to jasna, nowoczesna przestrzeń, w której znajduje się sporo nowości: więcej miejsc do siedzenia, pokój rodzica z dzieckiem, a także nowe toalety (część z nich przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych i dzieci). Dla najmłodszych gości przygotowano krzesełka do karmienia. Nad schodami prowadzącymi do strefy gastronomicznej oraz pasażem zbudowano świetliki, które doskonale rozjaśniają tę część centrum naturalnym światłem. Dużo słońca dostarcza także przeszklona fasada, która rozciąga się na całej długości strefy i oferuje widok na Park Ulricha. Pojawiły się też elementy dekoracyjne nawiązujące formą do konarów, inspirowane drzewami w parku.  

 

Oprócz rozbudowy centrum, która rozpoczęła się latem 2014 roku, przeprowadzona została też modernizacja istniejącej części Wola Parku.

 

„Odświeżyliśmy istniejącą część obiektu, aby po rozbudowie była spójna architektonicznie z nową powierzchnią – wymieniliśmy posadzkę, zmieniliśmy kolorystykę oraz aranżację części wspólnych, np. poprzez dodanie nowych elementów małej architektury. Na terenie centrum jest więcej miejsc do siedzenia, powstały bezpłatne place zabaw. Parking niebieski został powiększony o jeden poziom. Fasada centrum handlowego została odświeżona, a asfalt na uliczkach wokół Wola Parku wymieniony” – powiedziała Dagmara Pozowska, menadżer Wola Parku.

 

Wola Park zmienił także logo i wprowadził nową strategię komunikacji.

 

„Nowe logo Wola Parku jest spójne z identyfikacją wizualną centrów handlowych należących do IKEA Centres. Natomiast podwójne serca, które ostatnio można zobaczyć w Warszawie, to element naszej kampanii marketingowej, a także wyraz naszego zaangażowania w życie Woli i codzienne sprawy jej mieszkańców. Rozbudowa Wola Parku to nie tylko powiększenie centrum, ale też nasza odpowiedź na zmieniające się potrzeby dzielnicy” – dodała Dagmara Pozowska.  


W wyniku rozbudowy na dwóch poziomach centrum handlowego znalazło się w sumie ponad 200 sklepów i punktów usługowych z szeroką ofertą jeszcze lepiej dopasowaną do potrzeb klientów.

Nadesłał:

Questia Sp. z o.o. Communications Management Consultants
http://www.questiapr.pl/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl