Wielkoformatowe reklamy w ofercie Gazeta.pl


Wielkoformatowe reklamy w ofercie Gazeta.pl
2009-08-22
Od września Grupa Gazeta.pl poszerzy swoją ofertę dla klientów o nowe, wielkoformatowe reklamy. Większa powierzchnia, ekskluzywne miejsca emisji i nowe możliwości kreacji przekazu pozwolą reklamodawcom na efektywne dotarcie do odbiorców.

Wielkie formaty to nowa szansa dla reklamy internetowej oraz reklamodawców przyciągają użytkowników jasnym przekazem, a ich atrakcyjność wizualna współgra z wysokiej jakości treścią, przy której są pokazywane. W Polsce z nowej oferty Grupy Gazeta.pl jako pierwsza skorzysta firma TAG Heuer, producent ekskluzywnych zegarków.

Kampania wielkoformatowa ruszy już 19. sierpnia i będzie ją można zobaczyć w serwisie „Gazety Wyborczej" - www.wyborcza.pl.

Cieszymy się, że nasi klienci będą mogli skorzystać z tej atrakcyjnej formy reklamy, która tworzy nową jakość na polskim rynku zdominowanym przez agresywne formy reklamowe - mówi Przemysław Bartkowiak, dyrektor sprzedaży w segmencie Internet Agory. - Oferujemy reklamę przyciągającą użytkownika jasnym przekazem, która swoją atrakcyjnością wizualną współgra z wysokiej jakości treścią obok której jest pokazywana. Proponujemy reklamę będącą wartościowym elementem strony, która nie wywołuje odruchu zamknięcia zanim odbiorca spostrzeże czyja to reklama.

W ofercie Grupy Gazeta.pl od września znajdą się następujące formy:
· Wideboard (940x300),
· Triboard (750x300),
· Halfpage (300x600),
· Gigabanner (300x800),
· Full screen śródtekst (300x250).

Wszystkie formy są rozwijane, a wideboard i triboard występują także w opcji „push down". Wizualizacje nowych formatów widoczne są pod niniejszą informacją w serwisie prasowym Grupy Gazeta.pl.

To coś zupełnie innego niż standardowe kampanie bannerowe. Przy produktach z najwyższej półki marketerom zależy na dotarciu z przekazem wizerunkowym, a nie tylko na agresywnym przymuszaniu do kliknięcia - często przypadkowego. Nowe narzędzie komunikacji to możliwość dotarcia z właściwym przekazem, do właściwego klienta i we właściwym miejscu - mówi Cyprian Kostewicz, dyrektor sprzedaży i marketingu WPC - wyłącznego przedstawiciela marki TAG Heuer w Polsce.

Duże formaty miały świetny debiut na świecie - w czerwcu br. wprowadziły je największe portale wchodzące w skład stowarzyszenia OPA (Online Publishers Assosiation), których łączny zasięg w USA wynosi 68 proc., m. in. nyt.com, CNN.com i MSNBC.com. Pierwsi reklamodawcy na świecie, którzy zdecydowali się na kampanię wielkoformatową w internecie w USA to między innymi Bank of America, Frito-Lay i Mercedes-Benz*.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl