2012-09-04
Szkocka whisky William Lawson’s to trunek z charakterem. Przekonali się już o tym polscy konsumenci, którzy szybko pokochali jego unikatowy smak. Furorę w sieci robi również spot „haka”, który doskonale wyraża filozofię Williama.
Haka, czyli co?
Wykonywana przed bitwą, bądź na powitanie. Niezwykle widowiskowa i poruszająca. Haka – bo o niej mowa – to zbiorcza nazwa rytualnych prezentacji taneczno-wokalny, wykonywanych od wieków w rejonie Oceanu Spokojnego. Szczególnie umiłowali ją sobie Maorysi. Istnieje kilka odmian tego niezwykłego widowiska. Haka „powitalna” wykonywana była zawsze przez małe grupy mężczyzn, a na celu miała uroczyste i serdeczne przyjęcie dygnitarzy odwiedzających Nową Zelandię. Haka poi – bardziej popularna w Europie - to subtelne układy choreograficzne wykonywane przez młode dziewczęta. Elementem poi często był również śpiew oraz żonglowanie niewielkimi, charakterystycznymi pomponami. Jednak największe zainteresowanie od zawsze budziła haka peruperu, czyli haka „wojenna”. Widowisko wykonywane przez wojowników przed bitwą, na celu miało ukazać ich siłę i wolę zwycięstwa. Czasami, dobrze wykonana haka pozwalała nawet całkowicie uniknąć walki - legenda głosi, że niejeden przeciwnik uciekał na jej widok biegiem z pola bitwy…
William na haka!
Przysiad, lekko ugięte nogi. Wytrzeszczanie oczu, prezentowanie języka i nadymanie policzków oraz energiczne uderzanie we własny tors. Dodajmy do tego głośno wykrzykiwane monosylaby, w których próżno szukać sensu… Tak w najprostszy sposób opisać można „wojenną” hakę. Brzmi komicznie? Niekoniecznie. Potężni
i wysportowani wojownicy, pewni własnej siły, nie boją się śmieszności. W ich wykonaniu nawet najdziwaczniejsze zachowanie wydaje się wyjątkowo dostojne i waleczne. William Lawson’s również podejmuje ryzyko. Bezkompromisowa marka wciąż łamie stereotypy i nie zważa na reguły czy konwenanse. Taniec haka doskonale wpisuje się więc w charakter tej szkockiej whisky, stworzonej z myślą o niepokornych „wojownikach” XXI wieku. A wojownikiem Williama może zostać każdy. By dołączyć do jego hordy wystarczy wejść na www.facebook.com/NoRulesGreatScotch oraz kliknąć „Lubię to!”. William zaprasza również do wspólnego odtańczenia haka w prawdziwie szkockim stylu. Waszą areną jest portal www.no-rules.pl. Zaprezentujcie swoją wersję wojennego haka i poznajcie świat bez reguł!
www.no-rules.pl
www.facebook.com/WilliamLawsonsPoska
Dossier
William Lawson’s to szkocka, która od lat budzi nieustający podziw w świcie whisky. Jej korzenie sięgają destylarni Macduff w Szkocji a swoją sławę zawdzięcza mężczyźnie, od którego wszystko się zaczęło. William Lawson odniósł niewiarygodny sukces, który bardzo szybko wykreował tą markę jako odważną w swojej kategorii. Niemałe znaczenie miało motto, którym kierował się William Lawson podczas całego swojego życia: „Żyj w zgodzie z samym sobą i namiętnie poszukuj bezkompromisowej jakości”. Wpływ jaki miało to na marką znalazł odzwierciedlenie
w postrzeganiu jej jako śmiałej i innowacyjnej wśród scotch whisky. Nie sposób jednak nie wspomnieć także o doskonałym smaku Williama Lawon’sa, który zawdzięcza specjalnie wyselekcjonowanym whisky typu malt i grain, o owocowych nutach pochodzących z regionów Szkocji. To wszystko składa się na wyrazistą osobowość marki, która zachęca konsumentów do eksperymentowania i podążania za dewizą Williama Lawsona.
Wyłącznym dystrybutorem whisky William Lawson’s w Polsce jest Bacardi-Martini Polska Sp. z o. o.
Kontakt prasowy: Beata Grzybek-Zielińska, MORE PR, ul. Poborzańska 8 lok.14, 03-368 Warszawa, Tel. 22 401 73 73, e-mail: beatagrzybek@more-pr.com
Nadesłał:
Marta Więckowska
|
|