2013-01-14
Whisky William Lawson’s szturmem zdobywa polski rynek. Specjalnie dla wciąż rosnącej grupy miłośników jej smaku, marka przygotowała wyjątkowe Gift Boxy. Okolicznościowe opakowania są kolejnym odważnym i bezkompromisowym elementem akcji promocyjnej whisky, tożsamej z filozofią tego trunku.
No Rules, Great Scotch
Whisky William Lawson’s od początku swojego istnienia dała się poznać konsumentom jako marka łamiąca konwenanse i stereotypy. Bezpretensjonalną filozofię marki wyrażają jej działania promocyjne. Wśród Internautów na całym świecie prawdziwą furorę zrobił spot, nawiązujący w zabawny sposób do rytualnych, tradycyjnych prezentacji taneczno-wokalnych, czyli haka - http://www.youtube.com/watch?v=QAKg-CC_9gQ. Filozofia Williama jest prosta - „Żyj w zgodzie z samym sobą i namiętnie poszukuj bezkompromisowej jakości”. Motto to przyświeca również twórcom szkockiego trunku, którzy z niezwykła dbałością nadzorują cały przebieg produkcji – od doboru składników aż po butelkowanie. To właśnie ich starania sprawiają, że William Lawson’s może poszczycić się najwyższą jakością i wyjątkowym smakiem, docenianym przez fanów whisky na całym świecie, a sama marka odnosi spore sukcesy na wielu rynkach. Globalna sprzedaż trunku, w 2012 roku, przekroczyła już bowiem 2 miliony 9l cs.
Pij z czym chcesz!
Bogatą paletą smaków i aromatów whisky William Lawson’s można delektować się zarówno w wersji saute,
jak i z dodatkami. Dlatego marka wciąż zachęca swoich konsumentów do odkrywania własnych upodobań smakowych i śmiałego wyrażania osobowości - również w sposobie picia whisky. Tym razem, marka szkockiej przygotowała wyjątkową, limitowaną edycję opakowań whisky William Lawson’s z softami do wyboru – Coca Colą, bądź Pepsi. Dobór napojów nie był przypadkowy – opakowanie ma nawiązywać bowiem do odwiecznej rywalizacji, toczonej przez te wielkie brandy o udziały w rynku. Ich ikoniczna walka skutecznie dzieli także samych konsumentów. Wypuszczając na rynek swoje nowe Gift Boxy, William po raz kolejny udowodnił, że nie zważa na konwenanse, a prawdziwą szkocką whisky można łączyć z różnorodnymi dodatkami, wedle własnych upodobań.Wyjątkowe opakowania whisky William Lawson’s są już dostępne w handlu nowoczesnym na terenie całego kraju!
www.facebook.com/WilliamLawsonsPolska
www.williamlawsons.com
www.no-rules.pl
Dossier
William Lawson’s od lat budzi nieustający podziw w świcie whisky. Jej korzenie sięgają destylarni Macduff w Szkocji
a swoją sławę zawdzięcza mężczyźnie, od którego wszystko się zaczęło. William Lawson odniósł niewiarygodny sukces, który bardzo szybko wykreował tą markę jako odważną w swojej kategorii. Nie sposób jednak nie wspomnieć także o doskonałym smaku Williama Lawon’sa, który zawdzięcza specjalnie wyselekcjonowanym whisky typu malt i grain. W kompozycji wyczuwalne są również wpływy irlandzkie – przeważają łagodne, owocowe nuty, bez dymnego posmaku charakterystycznego dla szkockich blendów. To wszystko składa się na wyrazistą osobowość marki, która zachęca konsumentów do eksperymentowania i podążania za dewizą Williama Lawsona.
Wyłącznym dystrybutorem whisky William Lawson’s w Polsce jest Bacardi-Martini Polska Sp. z o. o.
Kontakt prasowy: Beata Grzybek-Zielińska, Anna Głos, MORE PR, ul. Poborzańska 8 lok.14, 03-368 Warszawa,
Tel. 22 401 73 73, e-mail: beatagrzybek@more-pr.com, annaglos@more-pr.com
Nadesłał:
Marta Więckowska
|
|