2012-09-20
Marka szkockiej whisky William Lawson’s znalazła się na liście pięćdziesięciu najlepszych międzynarodowych marek alkoholowych według badań International Wine & Spirit Research. Dodatkowo, markę uznano za najszybciej rozwijający się brand w swojej kategorii.
International Wine & Spirit Research
IWSR, czyli International Wine & Spirit Research to jedno z najbardziej popularnych oraz wiarygodnych źródeł badań i analiz światowych rynków win, alkoholi mocnych oraz kategorii RTD. Firma regularnie dostarcza danych o obecnej sytuacji rynkowej oraz przewidywanych kierunkach jej rozwoju – zarówno w kontekście krótko-, jak i długoterminowych trendów. Wyniki badań IWSR są zawsze ważną wskazówką dla producentów czy dystrybutorów najpopularniejszych marek alkoholowych, którzy uważnie śledzą najnowsze dane rynkowe. Analizy International Wine & Spirit Research swoim zasięgiem obejmują aż 125 państw i około 16 tysięcy popularnych brandów alkoholowych. Ostatnie badania IWSC dotyczyły najlepszych oraz najszybciej rozwijających się światowych marek. W tym elitarnym gronie znalazła się marka szkockiej whisky William Lawson’s.
William Lawson’s na podium
Na sukces każdej alkoholowej marki składa się niezliczona ilość składników – od wyglądu butelki, po marketing czy pr. Najważniejszym z nich jest jednak od zawsze jakość produktu. Dokładnie wyselekcjonowane składniki oraz dbałość o każdy szczegół procesu produkcji mogą zapewnić trunkowi międzynarodowy sukces. To właśnie bezkompromisowa jakość zapewniła popularność szkockiej whisky William Lawson’s. Opublikowane ostatnio wyniki badań International Wine & Spirit Research, dotyczące najlepszych międzynarodowych marek alkoholowych, wskazują na imponujący wzrost wartości marki William Lawson’s - o 46,1% w roku 2011 w porównaniu do roku 2010. Brand osiągnął w tym okresie również aż 32% wzrost sprzedaży. Co więcej, szkocka whisky uznana została za najszybciej rozwijającą się w swojej kategorii - wśród marek sprzedających ponad 1 milion kartonów 9 l trunku rocznie. Obecność w rankingu IWSR to dla każdej marki wielkie wyróżnienie. Estera Park, Global Marketing Director marki William Lawson’s nie kryła zadowolenia z sukcesu: „Jest to niezwykłe osiągnięcie i zaszczyt znaleźć się w gronie 50 najszybciej rozwijających się marek alkoholowych na świecie. Dzisiejsi konsumenci poszukują produktów w dobrej cenie, ale jednocześnie nie chcą rezygnować z jakości. William Lawson’s oferuje im doskonale smakującą whisky w przystępnej cenie. Nasza marka odniosła w ubiegłym roku niesamowity sukces na całym świecie. W nadchodzącym roku mamy zamiar jeszcze bardziej zachęcić konsumentów naszą doskonałą ceną” . Nieskazitelna jakość w przystępnej cenie sprawiła, że marka William Lawson’s świetnie radzi sobie na europejskich rynkach – we Francji, Belgii czy Hiszpanii. Jej popularność rośnie również w Europie Wschodniej i Ameryce Łacińskiej, a w szczególności w Rosji, Wenezueli, Ekwadorze oraz Urugwaju – rynkach, na których obecna jest krócej niż 4 lata. Światowy sukces marki William Lawson’s potwierdza jej wysoka pozycja w rankingu IWSR. Marce William Lawson’s oraz wszystkim wyróżnionym przez International Wine & Spirit Research serdecznie gratulujemy!
Dossier
William Lawson’s to szkocka, która od lat budzi nieustający podziw w świcie whisky. Jej korzenie sięgają destylarni Macduff w Szkocji a swoją sławę zawdzięcza mężczyźnie, od którego wszystko się zaczęło. William Lawson odniósł niewiarygodny sukces, który bardzo szybko wykreował tą markę jako odważną w swojej kategorii. Niemałe znaczenie miało motto, którym kierował się William Lawson podczas całego swojego życia: „Żyj w zgodzie z samym sobą i namiętnie poszukuj bezkompromisowej jakości”. Wpływ jaki miało to na marką znalazł odzwierciedlenie w postrzeganiu jej jako śmiałej i innowacyjnej wśród scotch whisky. Nie sposób jednak nie wspomnieć także o doskonałym smaku Williama Lawon’sa, który zawdzięcza specjalnie wyselekcjonowanym whisky typu malt i grain, o owocowych nutach pochodzących z regionów Szkocji. To wszystko składa się na wyrazistą osobowość marki, która zachęca konsumentów do eksperymentowania i podążania za dewizą Williama Lawsona.
Wyłącznym dystrybutorem whisky William Lawson’s w Polsce jest Bacardi-Martini Polska Sp. z o. o.
Kontakt prasowy:
Beata Grzybek-Zielińska, Anna Głos, MORE PR, ul. Poborzańska 8 lok.14, 03-368 Warszawa, tel. 22 401 73 73, e-mail: beatagrzybek@more-pr.com, annaglos@more-pr.com
Nadesłał:
Marta Więckowska
|
|