Wilogo.com, europejski lider w projektowaniu graficznym, uruchamia swoją usługę w języku polskim


Wilogo.com, europejski lider w projektowaniu graficznym, uruchamia swoją usługę w języku polskim
2013-02-22
Wilogo.com to pierwsza internetowa społeczność specjalizująca się w projektowaniu logo i kreacji graficznej w przystępnych cenach. Innowacyjna formuła narzędzia sprawiła, że Wilogo.com w krótkim czasie stało się liderem – na nasyconym już europejskim rynku – w tworzeniu identyfikacji wizualnej.

 

Serwis Wilogo założony w 2006 roku przez trzech młodych profesjonalistów i kupiony w marcu 2012 roku przez bank zdjęć Fotolia, oferuje innowacyjne usługi graficzne i w prosty sposób łączy projektantów z klientami, którzy poprzez serwis składają zamówienia na określone projekty graficzne. Obecnie projektowanie nowych logotypów stanowi aż 80% zamówień klientów. Profil działalności serwisu uzupełniają inne prace graficzne takie jak projekty identyfikacji wizualnej na profile firmowe w serwisach Facebook i Tweeter, bannery czy projekty ikon i buttonów reklamowych. 

Wilogo.com wchodzi na polski rynek

Obecnie Wilogo funkcjonuje już na całym świecie, a strona obsługiwana do tej pory w języku francuskim, niemieckim, angielskim i hiszpańskim, od dziś jest już dostępna po polsku. Start polskiej wersji serwisu to kamień milowy dla Wilogo.com, którego działalność jest przedmiotem rosnącego zainteresowania ze strony polskich klientów oraz grafików.

Jesteśmy przekonani, że Polska będzie dla nas chłonnym rynkiem, podobnie jak to się dzieje w przypadku Fotolii. Polscy projektanci graficzni potrzebują rozwiązań, które my oferujemy, aby przyciągnąć szersze grono potencjalnych klientów i mieć możliwość poszerzania portfolio. Naszym rynkiem numer 1 w Europie jest Francja, a obecnie Niemcy zajmują drugie miejsce. Polska, ze swoim potencjałem, ma duże szanse, żeby wyprzedzić swoich sąsiadów i zostać numerem 2 w tym segmencie rynku. W Polsce jest wielu doskonałych grafików, jest też widoczne zapotrzebowanie na dobre jakościowo projekty. I tu pojawia się nasz serwis, który jest platformą integrującą potrzeby klientów z grafikami – podkreślił Jerome Bazin, prezes Wilogo.com.

Rozwiązanie oparte na współzawodnictwie grafików

Firma zainteresowana zakupem projektu poprzez serwis, wypełnia kreatywny brief na stronie www.wilogo.com i otrzymuje w ciągu kolejnych dni od rejestracji propozycje prac od społeczności graficznej Wilogo, która aktualnie składa się z ponad 20 000 grafików z całego świata. Największe zalety tego narzędzia dla klientów to m.in.:

* DOSTOSOWANIE DO INDYWIDUALNYCH POTRZEB

Dobry logotyp musi być przede wszystkim niepowtarzalny, łatwy do rozpoznania i sugestywny. Przewagą serwisu Wilogo jest właśnie to, że przedstawia klientom ofertę dostosowaną do ich indywidualnych potrzeb i wymagań. Odbiorca otrzymuje unikalną możliwość dostępu do spersonalizowanego projektu w atrakcyjnej cenie, już od 695 zł. Dodatkowo umowa o prawach autorskich gwarantuje klientom możliwość dowolnego wykorzystywania i zmieniania zwycięskiego projektu.

* KREATYWNOŚĆ I WYBÓR

Wilogo.com zrzesza w swojej społeczności ponad 20 000 projektantów graficznych z Francji, Niemiec, Polski, Kanady, Kolumbii, Brazylii oraz Indonezji. Klienci mają zatem dostęp do kreatywnych pomysłów profesjonalistów z całego świata.

* PROSTOTA

Cały proces, począwszy od złożenia zamówienia po dostawę plików, odbywa się online, na stronie serwisu Wilogo.com, w czterech prostych krokach. Pierwszy to wybranie niezbędnych opcji i sposobu płatności. Następnie zaczyna się faza projektowa – projektanci nadsyłają swoje prace przez czas od 2 do 15 dni. W tym czasie klient może się komunikować z grafikami indywidualnie lub globalnie, jako z całą grupą, i informować ich na bieżąco o swoich oczekiwaniach. Następnie odbiorca ocenia prace i eliminuje te, które rażąco odbiegają od jego wyobrażenia. Na koniec klient ma czas na podjęcie ostatecznej decyzji, maksymalnie w ciągu 15 dni. W ciągu 48 godzin następujących po wyborze odbiorca może ostatecznie dopracować projekt z autorem zwycięskiej pracy.

* SZYBKOŚĆ

Serwis Wilogo.com dostępny jest przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, a proces tworzenia nowego logotypu można zamknąć w ciągu tygodnia.

* SATYSFAKCJA ALBO ZWROT PIENIĘDZY

Wilogo.com oferuje gwarancję „satysfakcja albo zwrot pieniędzy”. Jeżeli klient nie jest zadowolony z rezultatów, jakie uzyskał od grafików może liczyć na zwrot zainwestowanych pieniędzy.

Niezaprzeczalne są także zalety dla samych projektantów graficznych. Otrzymują możliwość zdobycia dodatkowego dochodu. Korzystają również z dodatkowej możliwości jaką jest bezpośredni kontakt z klientem w atmosferze wzajemnego zrozumienia i całkowitej wolności kreacji. Projektanci mają możliwość pokazania swoich własnych prac, w których mogą przekazać osobiste doświadczenia – powiedział Jerome Bazin, prezes Wilogo.

Również klienci bardzo sobie cenią taką możliwość współpracy:

Wilogo jest idealnym serwisem dla wszystkich, którzy chcą stworzyć nowe logo, za przystępną cenę. Efektywność i wysoka komunikatywność grafików oferujących swoje projekty była imponująca. Problemem może być wybór odpowiedniej grafiki ponieważ wiele z oferowanych logotypów było na najwyższym poziomie – skomentował przedstawiciel firmy Rosam-Vicard, klienta Wilogo.com

Wilogo w liczbach: 

* Ponad 20.000 profesjonalnych grafików jest aktualnie członkami społeczności Wilogo.

* Przeciętnie 166 różnych projektów powstaje w odpowiedzi na prośbę klienta.

* Ponad 1.200 projektów jest wysyłanych każdego dnia na platformę Wilogo.com

* Graficy należący do społeczności Wilogo zarobili ponad 6 milionów złotych.

* Ponad 3.000 klientów zadowolonych z usług oferowanych przez serwis Wilogo.com

O Wilogo

Wprowadzony na rynek w marcu 2006 roku, Wilogo to pierwszy społecznościowy serwis internetowy specjalizujący się w przetargach graficznych i zrzeszający ponad 20 000 grafików. Wilogo jest aktualnie wyznacznikiem jakości w dziedzinie europejskiej grafiki internetowej. Oferuje on wszystkim swoim użytkownikom możliwość stworzenia profesjonalnego logo i szeroko pojętej identyfikacji wizualnej w ciągu kilku dni. Platforma, z siedzibą we Francji i Niemczech, jest obecnie dostępna w pięciu językach: angielskim, francuskim, niemieckim, hiszpańskim i polskim. W marcu 2012 roku, serwis został kupiony przez bank zdjęć Fotolia, europejskiego lidera w segmencie microstocków. W oparciu o międzynarodową reputację Fotolii, działającej w 21 krajach świata, Wilogo zamierza poszerzać działalność o nowe rynki. Z usług Wilogo korzystały m.in. takie marki jak: L'Oréal, Danone, Decathlon, Orangina-Schweppes, SNC oraz Unibail-Rodamco.

Dodatkowe informacje na temat serwisu i jego usług można znaleźć na stronie http://pl.wilogo.com 

Nadesłał:

GlobalBrand

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl