Wiosenna aktywacja dla Bridgestone od SALES LINK
Agencja SALES LINK, specjalizująca się w kompleksowym wsparciu sprzedaży, realizuje nową promocję konsumencką dla marki Bridgestone, największego producenta opon i wyrobów gumowych na świecie. Agencja jest odpowiedzialna za koncepcję kreatywną oraz realizację akcji.
Wiosenna aktywacja przygotowana przez SALES LINK dla Bridgestone ruszy pod koniec marca. Akcja oparta jest na mechanizmie buy&get – za zakup kompletu opon Bridgestone konsument otrzyma kartę paliwową BP o wartości 100 zł. Natomiast nabywając komplet opon Bridgestone z indeksem prędkości W oraz wyższym, 4x4 lub Run Flat, klient dostanie kartę wartą 200 zł. Konsument zobowiązany jest wysłać zgłoszenie do agencji SALES LINK, która po weryfikacji odsyła kartę. Po wyczerpaniu zapasu kart, rozdawane będą kupony o wartości 100 zł na zakup kolejnego kompletu opon Bridgestone do końca 2013 roku.
Promocja prowadzona będzie na całym obszarze Europy Środkowo-Wschodniej. SALES LINK odpowiada za koncepcję kreatywną akcji oraz jej realizację na terenie Polski. Aktywacji towarzyszy dystrybucja materiałów do dealerów w ramach projektu merchandisingowego.
Agencja współpracuje z Bridgestone od początku 2010 roku. Projekt został zlecony w ramach stałej umowy.
Informacje o SALES LINK
SALES LINK, część TBWA Group Poland, zajmuje się kompleksowym wsparciem sprzedaży we wszystkich kanałach dystrybucji. Posiada kompetencje i narzędzia do planowania strategicznego, kreowania komunikacji wizualnej oraz kompleksowej realizacji projektów BTL.
SALES LINK specjalizuje się w działaniach wywołujących impuls sprzedażowy poprzez bezpośrednią interakcję klienta z marką: w sklepie, galerii, przestrzeni publicznej, podczas eventu czy roadshow, a także integruje obszar interactive z komunikacją in-real. Kompetencje agencji to również aktywacja sprzedaży BTL (loterie i konkursy czy sprzedaż premiowa), programy edukacyjne oraz działania incentive, czy konferencje sprzedaży a także akcje typu mystery shopper.
W portfolio SALES LINK znajdują się / znajdowały takie marki jak m.in.: Bridgestone, Dr Oetker, Tyskie, Coca Cola, Maxwell House, Lurpak, Domestos, Chata Polska, Colgate, Lays, Knorr, Nivea, Axe, Reebok, Urząd Miasta Poznań, Wedel, Lubella, Hoop, Drutex, Braas Herbapol Poznań, Muller, Wyborowa, Żubr, Pilsner Urquell, Galeria Malta, Tarczyński, Vw Bank, Autostrada Wielkopolska, Philips, Żywiec Zdrój czy Akzo Nobel.
Grupa Bridgestone
Bridgestone to czołowy światowy producent wyrobów gumowych jak również opon do samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, motocykli, maszyn rolniczych, samolotów oraz maszyn do robót ziemnych, a także dostawca rozwiązań w zakresie bieżnikowania Bandag dla samochodów ciężarowych. Produkcja opon obejmuje 80% obrotów Grupy, zaś resztę stanowi szeroka gama produktów technologicznych takich jak: odbijacze portowe, przenośniki taśmowe, dętki, artykuły sportowe oraz papier elektroniczny.
Japoński koncern został założony w 1931 roku przez Shojiro Ishibashi. Firma posiada obecnie ponad 50 fabryk ogumienia na całym świecie, zatrudnia powyżej 138.000 pracowników osiągając wielkość sprzedaży na poziomie 35,5 mld $ (2008). Bridgestone był wyłącznym dostawcą opon dla F1 do roku 2010, z powodzeniem angażuje się również w wyścigi Moto GP.
Europejski dział opon Bridgestone zatrudnia ponad 13.000 pracowników i prowadzi pełen zakres działań obejmujących produkcję we Francji, Hiszpanii, Włoszech, Polsce i na Węgrzech jak również rozwój, badania i testy, sprzedaż oraz posiada własną sieć detaliczną "First Stop". Ponadto, Bandag oferuje również program franchisingowy w zakresie bieżnikowania opon.
W Europie Wschodniej Grupa Bridgestone posiada 3 fabryki, w tym 2 funkcjonujące jako inwestycje typu „greenfield” w Poznaniu i Stargardzie Szczecińskim oraz 1 w Tatabanii. Bridgestone posiada także 10 partnerów Bandag w zakresie bieżnikowania. W Polsce Grupa posiada oddzielne jednostki ds. sprzedaży i produkcji. Polski dział sprzedaży obecnie zatrudnia ok. 60 osób.
Nadesłał:
joannat
|