Wiosenna kampania wizerunkowa NoVa Park


Wiosenna kampania wizerunkowa NoVa Park
2020-03-11
Czas się pokazać! To hasło nowej kampanii wizerunkowej NoVa Park promującej wiosenno-letnie kolekcje. Najnowsza kampania ma na celu zachęcenie mieszkańców Gorzowa i okolic do częstszych wizyt w NoVa Park – miejscu idealnym na zakupy na cieplejsze dni.

Odcienie żółci i pomarańczy, plażowe akcenty oraz uśmiechnięta rodzina na wakacyjnym wyjeździe – taka sceneria towarzyszy wiosenno-letniej kampanii wizerunkowej NoVa Park, która właśnie wystartowała. To druga już w tym roku kampania promująca zakupy w NoVa Park za pomocą wyrazistego tła nawiązującego kolorami do pory roku i panującego nastroju, rodziny umiejscowionej na pierwszym planie oraz dostrzegalnych elementów rozbudzających wyobraźnię. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem outdooru, materiałów POS, komunikacji na Facebooku oraz stronie internetowej NoVa Park.

Nadchodzący sezon wiosenno-letni to cała masa nowości, dzięki którym stworzenie codziennych stylizacji okaże się łatwe i przyjemne. Klienci NoVa Park, którzy chcą odświeżyć swoją garderobę na nowy sezon, mają do dyspozycji ponad 140 sklepów i punktów usługowych, w tym marki nieobecne dotąd na rynku lokalnym takie jak Pull&Bear, Reserved Kids, C&A, Medicine, Intersport, KiK, Calzedonia, Intimissimi, Smyk czy Bershka.

„W iście wiosenno-letnim nastroju wkraczamy w nowy sezon w NoVa Park. Nasza najnowsza kampania wizerunkowa z hasłem przewodnim ‘Czas się pokazać!’ ma zachęcić naszych klientów do odkrycia siebie na nowo oraz pokazania swoich mocnych stron wspólnie z ulubionymi markami dostępnymi  w NoVa Park” – mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.

Informacje o firmie:

NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w województwie lubuskim, którego uroczyste otwarcie nastąpiło 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket Piotr i Paweł oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym unikalne na rynku lokalnym marki takie jak: Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Cropp, House, Reserved Kids, C&A, Medicine, Home&You, Duka, Tchibo, Super-Pharm, Sephora, Calzedonia, Intimissimi, Smyk, Intersport, 4F, Adidas, Reebok, New Balance, Puma, Sizeer, 50 Style, W.KRUK, Loox Optyk czy North Fish. Do dyspozycji Klientów jest również klub fitness Fabryka Formy.

Właścicielem i zarządcą NoVa Park jest firma Prime Kapital.

www.nova-park.pl

 

Prime Kapital to jeden z wiodących operatorów w branży nieruchomości, koncentrujący swoje działania na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej oraz inwestujący głównie w projekty handlowe oraz mieszkaniowe. W portfolio Prime Kapital znajduje się ponad 20 projektów, obejmujących projekty deweloperskie na różnych etapach realizacji. Zespół Prime Kapital tworzy ponad 200 doświadczonych specjalistów ds. nieruchomości.

 

www.primekapital.com  

 

Nadesłał:

Orchidea

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl