Wirtualne Call Center
Rozwiązanie cloud.CallCenter to jedno z narzędzi wspomagających sprzedaż, oferowane przez firmę Focus Telecom Polska. Jest w pełni elastyczne i może być dostosowane do wymogów klienta i zmieniających się potrzeb przedsiębiorstwa.
Jak działa wirtualne call center?
Usługa dostępna jest w modelu cloud computing, co umożliwia wirtualne funkcjonowanie aplikacji. Rozwiązanie ma charakter kompleksowy, dzięki czemu klient otrzymuje dostęp do nowoczesnej aplikacji, profesjonalne wsparcie oraz możliwość wykonywania połączeń w konkurencyjnych cenach.
Jakie funkcjonalności posiada usługa?
Poza wsparciem procesu sprzedaży, pomaga też w budowaniu trwałej relacji z klientami poprzez tworzenie baz danych z notatkami i historią kontaktów. Usługę cechuje przede wszystkim funkcjonalność. Wdrożenie jednego pakietu aplikacji pozwala na uzyskanie pełnego zestawu rozwiązań. Daje to możliwość dostosowania aplikacji do indywidualnych wymagań firmy, zarządzania danymi klientów, bieżącej obserwacji pracowników, wgląd w statystyki, ich analizę i dowolne zestawienia. Ważną funkcją jest też zarządzanie trybem wydzwaniania, którą można realizować na trzy sposoby: Preview Dialing (agenci sami inicjują pierwsze połączenie), Progressive Dialing (agenci sami inicjują pierwsze połączenie, a następnie system samoistnie łączy ich z kolejnym numerem) oraz Predictive Dialing (system samoistnie łączy agenta z kolejnym, już oczekującym na rozmowę klientem po zakończeniu poprzedniego połączenia).
W czyjej pracy usługa może okazać się przydatna?
Usługa cloud.CallCenter ułatwia i usprawnia pracę zarówno telemarketerów, jak i zarządców call center. Zarówno agenci, jak i supervisorzy mogą pracować z dowolnych miejsc. Rozwiązanie może być też funkcjonalnym narzędziem komunikacji wewnętrznej. Daje możliwość kontaktowania się za pośrednictwem wiadomości wysyłanych do zespołu. Usługa ma również funkcję systematyzowania wiedzy o pracownikach poprzez tworzenie ich profili. Ułatwia to ewaluację procesu sprzedaży – na podstawie stworzonych profili, agentów można efektywniej przypisywać do prowadzonych lub planowanych kampanii. Rozwiązanie powstało z myślą o firmach, które chcą poprawić swoje wyniki sprzedażowe, przy jednoczesnej optymalizacji działań i zmniejszaniu kosztów.
Czym usługa różni się od tradycyjnego call center?
Korzystanie z usługi pozwala zapobiec wielu trudnościom, jakie mogą przysparzać stacjonarne call center. Rozwiązanie chmurowe to przede wszystkim wygoda korzystania, wynikająca ze zdalnego dostępu do usługi. Oznacza to, że pracownik nie musi przebywać w określonym miejscu, aby wykonywać swoją pracę - do sprawnego działania cloud.CallCenter wystarczy komputer z dostępem do Internetu i zestaw słuchawkowy. Oznacza to brak konieczności ponoszenia dużych nakładów inwestycyjnych na przygotowanie i wyposażenie biura. Proces wdrożenia jest też znacznie łatwiejszy i szybszy niż w przypadku stacjonarnego rozwiązania. Firma nie ponosi również dużych kosztów związanych z rozbudową oprogramowania i wyposażaniem kolejnych stanowisk – cloud.CallCenter jest skalowalne, co daje możliwość natychmiastowej rozbudowy o nowe stanowiska. Telemarketing z użyciem cloud.CallCenter jest bardziej efektywny dzięki możliwości stałego nadzoru pracowników.
Czy usługa wymaga dużego zaangażowania ze strony klienta?
Nie. Wsparcie techniczne on-line, aktualizacje i serwis leżą po stronie dostawcy. Również szkolenia prowadzone są przez pracowników Focus Telecom Polska. Serwer mieści się poza siedzibą klienta,
a inżynierowie dostawcy zapewniają jego pełną obsługę.