Wirtualny Doradca sprzedaje realne produkty


2008-11-03
Wirtualni Doradcy to już nie tylko gadżety reklamowe umieszczane na firmowych witrynach WWW, lecz realnie działający wirtualni pracownicy, sprzedający prawdziwe produkty.

Uruchomiony w lipcu 2008 roku przez firmę Stanusch Technologies Wirtualny Doradca Ewa - na witrynie dotyczącej programu OKAY CRM, przyjął już pierwsze zamówienia od klientów, którzy nigdy wcześniej nie komunikowali się z firmą. Przeprowadził więc samodzielnie cały proces handlowy od pierwszego kontaktu do przyjęcia zamówienia.

Jak się okazuje jedną z przewag Wirtualnego Doradcy jest dyskretna komunikacja: niektórzy klienci cenią sobie profesjonalną informację podaną w maksymalnie zwięzły sposób na temat wybranego produktu. Interesują ich odpowiedzi tylko na zadawane przez nich pytania i nie widzą potrzeby bezpośredniego kontaktu z handlowcem. Oczekiwania takich właśnie odbiorców doskonale spełnia Wirtualny Doradca, dzięki któremu kontakt pozostaje w pełni anonimowy.

Tylko w tym miesiącu nasza Wirtualna Ewa przyjęła zamówienie od dwóch klientów, w którymi nasi handlowcy nie mieli wcześniej żadnego kontaktu. Na tym przykładzie widać, że zainstalowany na naszej stronie Wirtualny Doradca działa i spełnia oczekiwania jakie z nim wiązaliśmy. Powiedziałbym że Wirtualna Ewa jest świetnym uzupełnieniem tradycyjnego kanału sprzedaży - mówi Krzysztof Bródkowski, prezes Clix Software.

Z Wirtualną Ewą firmy Clix Software można porozmawiać pod adresem http://www.okaycrm.com


Przeprowadzone analizy pokazują, że choć wirtualni sprzedawcy jeszcze nie są tak skuteczni jak „tradycyjni" (potrzebują przeprowadzenia 4 razy większej ilości rozmów do przyjęcia jednego zamówienia), to koszt ich utrzymania jest wielokrotnie niższy od zatrudniania tradycyjnego personelu. Poza tym  mogą jednocześnie obsługiwać wielu klientów, nigdy nie biorą L4 i nie mają „słabych dni". Dzięki ciągle polepszanej jakości tych rozwiązań stają się one już nie tylko kanałem informacyjnym, ale efektywną ekonomicznie alternatywą dla tradycyjnych kanałów sprzedaży. - tłumaczy Maciej Stanusch, prezes Stanusch Technologies.

Nadesłał:

Front PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl