Wirtualny Doradca Stanusch Technologies na trzech witrynach w sieci
Wirtualny Doradca firmy Stanusch Technologies pojawi się na witrynach internetowych trzech wydawnictw AdPress, IPM i Migut Media. Firmy zyskają nowy kanał komunikacji, za pośrednictwem którego użytkownicy będą mogli uzyskiwać informacje w języku naturalnym.
Wydawnictwo AdPress wykorzysta Wirtualnego Doradcę do szerzenia wiedzy marketingowej. Stworzony przez Stanusch Technologies chatterbot zostanie wyposażony w gigantyczną bazę informacji na temat współczesnego marketingu oraz badań marketingowych. Obejmować ona będzie ponad 2 tys. faktów, definicji oraz przykładów ze świata marketingu. Wirtualny Doradca pojawi się na portalu Brief.pl, gdzie oprócz odpowiedzi w języku naturalnym dotyczących merytorycznych tematów, będzie informował odwiedzających o czasopiśmie, a także zindeksuje zasoby strony internetowej. Użytkownicy internetu otrzymają nowoczesne narzędzie, za pomocą którego uzyskają dostęp do wartościowych wiadomości dotyczących marketingu.
Realizowany dla firmy Migut Media Wirtualny Doradca jest pierwszym polskim chatterbotem stworzonym w technologii serwera ontologii. Oznacza to, że będzie potrafił kojarzyć pewne fakty i samodzielnie odpowiadać na pytania, które nie są wpisane w program komputerowy sterujący wirtualną postacią. Baza wiedzy chatterbota będzie obejmowała dane zawarte w Raporcie Teleinfo 1000 oraz magazynie IT Reseller. Dzięki zainstalowaniu Wirtualnego Doradcy, odwiedzający witryny czasopism Migut Media będą mogli w języku naturalnym zapytać o szczegółowe informacje dotyczące największych firm branży IT.
IPM jest specjalistycznym wydawnictwem, w którego portfolio znajduje się obecnie sześć magazynów branżowych oraz cztery serwisy internetowe dla sektora B2B. Firma wykorzysta semantyczną wyszukiwarkę internetową Wirtualnego Doradcy, która będzie stale przeszukiwała zasoby vortali i stanie się nawigatorem po ich treści. Ponadto chatterbot będzie posiadał wiedzę na temat samego wydawnictwa i jego oferty.
Wirtualny Doradca (chatterbot) to program komputerowy, wykorzystujący metody i techniki sztucznej inteligencji, umożliwiający rozmowę z użytkownikiem w języku naturalnym. Chatterbota umieszcza się na serwisach WWW. Jego zadaniem jest udzielanie informacji klientom nt. oferowanych produktów i usług, specyfiki działalności przedsiębiorstwa, czy też np. warunków handlowych. Zrealizowany przez Stanusch Technologies chatterbot wyposażony jest również w syntezę mowy oraz nowatorską technikę animacji ruchów twarzy, dostosowaną do dźwięku wypowiedzi. Dodatkową cechą wyróżniającą produkt jest możliwość korzystania z zaawansowanej semantycznej wyszukiwarki internetowej (WEB 3.0).
Nadesłał:
Front PR
|