Wirtualny świat Men’s day
Na blisko 90 dni przed MEN’S DAY wystartował serwis internetowy najbardziej spektakularnego wydarzenia dedykowanego prawdziwym mężczyznom.
Dzięki temu, już teraz w wirtualnym świecie można odwiedzić miasteczko MEN'S DAY, poznać strefy męskich żądzy i dowiedzieć się, jakich atrakcji można się spodziewać w realu, w dniach 6-7 czerwca na lotnisku Bemowo.
Strona www.mensday.pl, to przede wszystkim garść niezbędnych informacji dla tych, którzy już teraz chcą się dowiedzieć, co ich czeka w czerwcu, w trakcie jedynych w swoim rodzaju „męskich dni". Serwis przygotowano z myślą o potencjalnych wystawcach i partnerach MEN'S DAY, jak i samych zwiedzających. Zainteresowani znajdą tu regulamin uczestnictwa w MEN'S DAY, mapkę terenu z opisem poszczególnych stref oraz informacje o patronach medialnych wydarzenia. Bezpośrednio po konferencji prasowej MEN'S DAY, która odbędzie się 26. marca br., serwis uzupełniony zostanie o zapowiedzi atrakcji imprezy, informacje o sponsorach, a także o dostępności biletów i zaproszeń. „Od tego czasu codziennie aktualizowany serwis mensday.pl będzie wzbogacał się o najświeższe wieści z przygotowań do imprezy, o informacje dotyczące kolejno dołączających uczestników uatrakcyjniających wydarzenie" - mówi Maciej Sobkowiak właściciel firmy SOUND OF MUSIC, pomysłodawcy i organizatora MEN'S DAY.
Dzięki www.mensday.pl można zarejestrować się w wirtualnym „KLUBIE MEN'S DAY", co gwarantuje bezpośredni i szybki dostęp do aktualnych informacji o MEN'S DAY. „KLUB MEN'S DAY" to także możliwość wygrania biletów wejściowych na MEN'S DAY, zaproszeń na zamknięty DZIEŃ VIP - 5 czerwca - oraz wyjątkowo gorącą imprezę „AFTER PARTY MEN'S DAY" - dodaje M.Sobkowiak. Aby wziąć udział w losowaniu wystarczy zarejestrować się na www.mensday.pl. Zapraszamy do wirtualnego świata MEN'S DAY.
MEN'S DAY to największe jak dotychczas przedsięwzięcie realizowane w Polsce, a dedykowane mężczyznom, które odbędzie się w dniach 6-7 czerwca br. w Warszawie. W ramach tego projektu na teren lotniska Bemowo „ściągną" samoloty, helikoptery, auta marzeń, najszybsze motory, luksusowe jachty, nowinki technologiczne audio i video. Nie zabraknie najnowocześniejszych multimediów, sportów ekstremalnych i... oczywiście pięknych kobiet. Patronat medialny nad wydarzeniem objęły telewizje TVN i TVN Turbo, stacje radiowe Radio Zet, Antyradio Warszawa i ChilliZet, Co jest grane, Auto Świat oraz CHIP.
Nadesłał:
ap
|