WIŚNIOWSKI w telewizyjnej kampanii reklamowej


WIŚNIOWSKI w telewizyjnej kampanii reklamowej
2014-07-10
Wystartowała nowa kampania reklamowa firmy WIŚNIOWSKI – czołowego producenta bram, drzwi i systemów ogrodzeniowych. Przygotowane w ramach kampanii spoty można zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych.

Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki WIŚNIOWSKI, jako uznanego producenta wysokiej klasy bram, drzwi i systemów ogrodzeniowych oraz zapoznanie konsumentów z najnowszą kolekcją w ofercie firmy – niezwykle estetycznym pakietem produktów połączonych jedną, spójną linią stylistyczną.

Ośmiosekundowa animacja składa się z trzech ujęć przedstawiających „drogę powrotną do domu”. Pierwszym ujęciem jest widok przed bramą wjazdową. Po jej otwarciu, zza bramy wyłania się dom z garażem. Kamera dyskretnie podąża za smugą świetlną w stronę kolejnych produktów: bramy garażowej oraz drzwi wejściowych. Spot oddaje ideę powiązania różnych produktów jednym designem, dzięki czemu nie ma mowy o przypadkowości czy braku harmonii kompletu. Dopełniające się wzajemnie drzwi, bramy i ogrodzenia w elegancki, naturalny sposób podkreślają atrakcyjny wygląd posesji.

Bilboard sponsorski zadebiutował w telewizji 4 maja. Pojawi się zarówno na antenie kanałów ogólnopolskich (TVP, TVN, Polsat) jak i tematycznych (m.in.: Discovery Channel, AXN, Animal Planet). Emisja zaplanowana jest do 8 czerwca b.r. Kampania reklamowa ma również swoje odzwierciedlenie w prasie, w majowych wydaniach magazynów branżowych.

 

Na potrzeby kampanii powstał również spot 15 sekundowy, który można zobaczyć w serwisie YouTube, na oficjalnym kanale marki WIŚNIOWSKI.

Nadesłał:

RedPen

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl