WIX Filters rusza z międzynarodową kampanią realizowaną przez CU i SalesTube


WIX Filters rusza z międzynarodową kampanią realizowaną przez CU i SalesTube
2017-03-23
Polska centrala WIX Filters (część Mann+Hummel), jednego z największych producentów filtrów samochodowych i wielu maszyn z grupy heavy duty rozpoczęła swoją pierwszą kampanię marketingową. Jej celem jest dotarcie do mechaników z ofertą WIX Filters w niemal całej Europie.

Swoim zasięgiem kampania obejmie 8 krajów: Wielką Brytanię, Ukrainę, Włochy, Portugalię, Hiszpanię, Francję, Holandię i Grecję.

 

Strategia komunikacji oraz kreacja do kampanii zostały wybrane w efekcie przetargu wygranego przez Agencję Communication Unlimited. Agencja przygotowała koncept „All Ways WIX”, z silnym visualem – motywem dróg połączonych z flagowym produktem. CU będzie obsługiwać WIX Filters fullserwisowo i międzynarodowo, liderując pracom nad pozycjonowaniem marki. 

 

Za część „programmatic” odpowiada SalesTube (Group One). Celem tych działań jest nie tylko wygenerowanie jak największy zasięgu, ale również optymalizacja pod kątem dostarczania wartościowego ruchu. Zespół pracujący nad kampanią będzie także odpowiedzialny za weryfikację głębokości scrollowania rozumianej jako m.in. przejście do odpowiednich katalogów czy wejście do sekcji na landing page.

 

--

Od 1939 r. WIX® Filters jest innowatorem w dziedzinie produktów filtrujących. Filtry marki WIX Filters są projektowane, produkowane i dystrybuowane dla branży automotive oraz sprzętów heavy duty wykorzystywanych w wielu specjalistycznych branżach m.in. rolniczej czy budowlanej. Linia produktów obejmuje praktycznie wszystkie rodzaje filtrów czyli filtry oleju, paliwa, powietrza, kabinowe, specjalistyczne, filtry przekładniowe i hydrauliczne.

 

Communication Unlimited to agencja zintegrowanego marketingu. Oferuje pełny zakres usług: od opracowania strategii marki, poprzez koncepcje kreatywne, ich realizację we wszystkich kanałach komunikacji, po analizę, planowanie i zakup mediów. Agencja od 25 lat współtworzy rynek reklamy w Polsce, pozostając strukturą w pełni polską i niezależną. Jej dewizą jest wyobraźnia, odwaga i zaangażowanie, a ambicją wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań, budujących skuteczne relacje marki z konsumentem. 

 

Group One to największa, niezależna grupa komunikacji marketingowej na polskim rynku. „One stop shop”: strategia, media, kreacja i technologia pod jednym dachem. W skład grupy wchodzą agencje reklamowe Change i Gong, domy mediowe Value Media i Media+ oraz SalesTube – agencja ecommerce performance i ReveScore – certyfikowany partner technologiczny i marketingowy platformy DoubleClick by Google. 

Nadesłał:

a.sobczak@wp.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl