Wizualne utrwalenie wizerunku marki


Wizualne utrwalenie wizerunku marki
2014-06-24
Jak w łatwy sposób przekonać klienta, że dokonał dobrego zakupu, zachęcić nowych klientów do skorzystania z naszej oferty? Odpowiedzią jest wizualne utrwalenie naszego produktu/marki.

Najlepszym sposobem reklamy jest przekonanie klienta, że dokonał dobrego zakupu, że produkt, który zakupił jest rozpoznawalny, że marka/firma jest rozpoznawalna. Osiągnąć ten cel można na kilka sposobów: reklama w radiu,  telewizji, prasie, billboardy. Niemniej jednak są to kosztowne rodzaje reklam. Do tańszych sposobów promocji i wizualnego utrwalenia wizerunku marki zaliczyć można z pewnością odzież reklamową/pracowniczą. Nie ma lepszej odzieży niż odzież z nadrukiem. W Polsce znajduje się wiele marek zajmujących się produkcją takiej odzieży, jedną z największych jest marka Promostars (http://www.promostars.com.pl). Na rynku można znaleźć pełną ofertę nadruków na odzieży. Począwszy od czapek, skończywszy na spodniach oraz wszelkie gadżety reklamowe. Nadruki na koszulkach, polo, bluzach, polarach, swetrach, kurtkach, czapkach, chustach, kamizelkach, spodniach można wykonać w różnych technikach, najpopularniejsze to: sitodruk (bezpośredni lub transferowy), flock, flex. Należy również przyjrzeć się możliwości wykonania haftów, które wyglądają bardzo profesjonalnie oraz są trwałe i wytrzymałe. Warto zainwestować w takową odzież, marka Promostars posiada w swoim asortymencie ponad 111 pozycji w każdym rozmiarze i w szerokiej palecie kolorystycznej.

Nadesłał:

Podnadruk

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl