Wólczanka nowym najemcą Portu Łódź


2017-06-27
Port Łódź zyskał w portfolio kolejną ekskluzywną markę odzieżową. Swój sklep w łódzkim centrum handlowym, należącym do IKEA Centres Polska, otworzyła Wólczanka. Nowy najemca zajął powierzchnię ponad 67 mkw.

Port Łódź zyskał w portfolio kolejną ekskluzywną markę odzieżową. Swój sklep w łódzkim centrum handlowym, należącym do IKEA Centres Polska, otworzyła Wólczanka. Nowy najemca zajął powierzchnię ponad 67 mkw.

Wólczanka to marka z blisko 70- letnią tradycją. Jej kluczowym produktem są koszule dla kobiet i mężczyzn uszyte z najlepszej jakości tkanin i sprowadzane od renomowanych światowych producentów. Marka posiada szeroką sieć dystrybucji zlokalizowaną w największych miastach Polski. Obecnie sprzedaje swoje produkty w blisko 100 prestiżowych lokalizacjach. W ofercie Wólczanki znajduje się szeroki wybór koszul dedykowanych do pracy, na weekendy,
a także na specjalne okazje. W ofercie najemcy znajdują się także krawaty, muchy oraz eleganckie i oryginalne spinki do mankietów.

Wólczanka wchodzi w skład grupy kapitałowej Vistula Group S.A., do której należą również inne marki odzieżowe Vistula i Deni Cler oraz marka jubilerska W. Kruk.

  

Port Łódź:

Port Łódź wraz ze strategicznym partnerem sklepem IKEA, jest największym podmiejskim Centrum Handlowym w regionie. Przejrzyście rozplanowany parterowy budynek został tak zaprojektowany, aby stworzyć najbardziej przyjazne warunki do robienia zakupów i spędzania czasu. Dogodne zagospodarowanie przestrzeni dopełniło nowatorskie Patio, czyli strefa rekreacyjno-handlowa o powierzchni 7 000 m² ze sceną, fontanną i strefami zabaw dla dzieci. Podobnie jak na miejskim skwerze nasi Klienci mogą tu odpocząć, spotkać się z przyjaciółmi, czy też aktywnie spędzić czas z dziećmi.  Doskonała lokalizacja Portu, otoczona siatką połączeń komunikacyjnych, zapewnia łatwy dostęp do najlepszych sklepów, restauracji, kawiarni i butików z modą.

 

IKEA Centres:

IKEA Centres to globalna spółka należąca do Grupy IKEA. Jest deweloperem i zarządcą obiektów handlowych, które odpowiadają na potrzeby szerokiego grona odbiorców, a ich istotną część stanowi sklep IKEA. Firma dąży do tego, by zarządzane przez nią obiekty były przyjaznymi i nowoczesnymi miejscami spotkań. Stara się stale budować silne i długotrwałe relacje z najemcami i wykorzystywać na bieżąco doświadczenie zdobyte na różnych, oddalonych od siebie rynkach.

Spółka IKEA Centres, obecna w Chinach, Europie (włączając w to kraje nordyckie) oraz Rosji, posiada i zarządza 58 centrami handlowymi i czterema parkami handlowymi zlokalizowanymi w 14 krajach. Łączna powierzchnia najmu tych obiektów wynosi 3,2 miliona m kw., a rocznie odwiedza je około 400 milionów osób. Centra handlowe należące do spółki działają pod różnymi markami np. MEGA w Rosji czy LIVAT w Chinach.

IKEA Centres Poland zarządza ośmioma obiektami handlowymi znajdującymi się w Gdańsku, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach oraz Warszawie. Obecnie firma prowadzi rozbudowę Parku Handlowego Bielany we Wrocławiu i Centrum Handlowego Wola Park w Warszawie oraz przygotowuje się do budowy nowych centrów handlowych w Lublinie i Zabrzu.

Nadesłał:

beyondpr

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl