„Woman’s FLOW” – nowe czasopismo dla kreatywnych kobiet
W piątek na rynku czasopism dla kobiet pojawił się nowy tytuł. „Woman’s FLOW” to propozycja dla kreatywnych, przedsiębiorczych kobiet, które nie boją się wyzwań. Twórcy tytułu stawiają zarówno na treść merytoryczną, jak i na elegancki wygląd pisma.
Tematem przewodnim pierwszego numeru są nowe technologie w biznesie. Znajdziemy w nim więc m.in. wywiad z Przemysławem Szuderem z Microsoftu - o tym, jak technologiczne rozwiązania mogą pomagać w prowadzeniu firmy. Prezentowanych jest kilka kobiecych start-upów, które w bardzo różny sposób korzystają z nowych technologii. Ponadto twórczynie Sieci Przedsiębiorczych Kobiet (Katarzyna Wierzbowska i Dorota Czekaj) mówią o tym, jak Polki radzą sobie w biznesie i jak korzystają w narzędzi technologicznych. W pierwszym numerze znalazł się również duży ekskluzywny wywiad z Karimem Rashidem. Gwiazda światowego designu, autor około 3 tys. projektów, laureat ponad 400 nagród pasjonat nowych technologii z przesłaniem do czytelniczek „Woman's FLOW". Nie brakuje także portretów inspirujących kobiet biznesu (m.in. Kinga Nowakowska, Sylwia Wiesenberg), wywiadów z ekspertami (m.in. psycholog Maria Rotkiel czy socjolog Katarzyna Iwińska) czy tekstów eksperckich. Jest także osobny dział poświęcony działalności charytatywnej kobiet biznesu.
Magazyn poświęcony jest głównie tematyce biznesowej, ale znajdują się w nim również tematy lifestylowe (psychologia, socjologia, moda, design, uroda, czas wolny czy zdrowie). Taki wybór zawartości odzwierciedla potrzeby kobiet, do których skierowane jest pismo. Kobiety biznesu chcą realizować się nie tylko w pracy, ale ważne jest dla nich także życie poza nią. Zresztą sam tytuł pisma nawiązuje do pojęcia „flow" - stan harmonijnego przepływu pomiędzy obowiązkami zawodowymi, a czasem wolnym, życiem prywatnym i towarzyskim.
Czasopismo wyróżnia także elegancki papier, nowoczesny layout i wysoki poziom edytorski artykułów. Pomimo przekonania, że książki nie powinno się oceniać po okładce, twórcy „Woman's FLOW" poświęcili bardzo dużo uwagi właśnie temu elementowi. Pierwsza okładka czasopisma to kolaż Olivera Weiss'a ilustratora, grafika, który pracuje w Berlinie i w Nowym Jorku, współpracując z takimi tytułami jak: „Die Zeit", „Der Spiegel", „New Scietist" czy „National Geographic". „Woman's FLOW" jest pierwszym czasopismem w Polsce, dla którego wykonał ilustracje.
Wydawcą „Woman's FLOW" jest firma WorkPress. Redaktor naczelną jest Agnieszka Wrzesień, w przeszłości dziennikarka m.in. „Przekroju", „Wprost" i „Newsweeka". Za layout odpowiada Piotr Żyłko (związany m.in. z wydawnictwem Ringier Axel Springer Polska). „Woman's FLOW" ukazywać się będzie co kwartał. Pierwszy numer ma 116 stron objętości i kosztuje 15 zł. Dostępny jest we wszystkich salonach Empik oraz wybranych salonach Relay i Inmedio.
Nadesłał:
brandscope
|